Note fondée sur 73 évaluations de clients

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4,1 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Tout bien à part....

Publié le 14 juill. 2022 sur Hotels
Tout super bien, à part l'eau de la piscine remplie de chlore dommage
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2022 par Bima, Gestion de l’hôtel
Dear Mr/Mrs Patrice, Thank you in advance for your the best rating and review for us. Hope we could always please you. Besides, I would like to thank you for your feedback about our swimming pool, I will inform to the Department concern. Please do not hesitate to contact me personally if you need our assistance while staying with us. See you again in another bright day. Yours Sincerely, Bima Samodra/ Front Office Manager.
4 sur 5
par un voyageur

e recommande

Publié le 5 mars 2020 sur Hotels
Séjour sans souci particulier Avons apprécié particulièrement que l’hôtel garde nos valises le temps d’une escapade de deux jours
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2020 par Ika Setyaningroem, Gestion de l’hôtel
Hi Nicolas, Warmest greeting from Grand Zuri Malioboro... Thank you for taking the time to share your memories with other travelers here on this site. We always strive to provide our guests with fond memories during their visit and feel very encouraged by your review. We look forward to welcoming you back soon. Warmest regards, Ika Setyaningroem/ General Manager
5 sur 5
par GERARD de FORT DE FRANCE

Adresse pertinente à JOGYAKARTA

Publié le 16 déc. 2015 sur Hotels
Hôtel notoirement connu par les taxis de l'aéroport - Coût du taxi ==> 70.000 IDR soit 4,50 €, pour un trajet de 20 minutes - Personnel de la réception professionnel, parfaitement anglophone, serviable et ... témoignant de l'empathie. Chambre correcte, propre et au standard européen. + 2 bouteilles d'eau gratuites - 2 ascenseurs modernes desservent rapidement les étages. Une salle de sport dotée d'un équipement professionnel, ouvrant à 6 heures du matin et dont les vitres donnent sur une belle piscine ... avec de l'eau claire et propre. Petit déjeuner très complet avec un coin de la salle dédié aux produits indonésiens ... Hôtel sur le principal boulevard de Jogyakarta permettant de se rendre à pieds en 15 minutes au KRATON .... et à la gare ferroviaire en 10 minutes en taxi.J'ai hâte de retourner dans cet hôtel au rapport qualité-prix surprenant ....
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2017
Cher Monsieur Gerard, Nous espérons néanmoins que cela vous aidera dans vos recherches. Original en anglais Language Weaver Notez cette traduction: Merci pour votre évaluation Mauvaise Bonne J'espère que vos expériences avec nous ont été vraiment merveilleux. Nous nous reverrons à Grand Zuri Malioboro Yogyakarta Hotel .. Cordialement, Alit Nurwanto, directeur général
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Hotels
Hotellet ligger meget centralt og tæt på togstationen, så det er nemt at komme rundt til seværdigheder. Også rigtig god kundeservice og stort morgenbuffet. Men mit værelse var desværre direkte ud til poolen, så der var meget lidt privacy hvis jeg ønskede at åbne gardiner. Hvis man bare ønsker et sted at sove, er det et fint sted. Værelset er ikke stort nok for to personer hvis begge ønsker at åbne kufferter samtidig.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Tana Indrayana, Gestion de l’hôtel
Dear Our GuestWarmest Greetings from Grand Zuri Malioboro Yogyakarta Hotel. On this good moment, I would like to thank you for your nice review about our Hotel. It's my pleasure to have you here with us as our valuable guest. Thank you for your feedback, for the information, Grand Zuri Malioboro has 7 room types, starting from Superior Room, Deluxe Room, Grand Deluxe Room, Ambassador Room, Executive Room, Executive Deluxe Room and the highest is Junior Suite Room. I hope your days with us were really wonderful and memorable as we always put our best to serve you. See you again in Grand Zuri Malioboro Yogyakarta.Yours Sincerely,Tana Indrayana / General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2024 par Tana Indrayana, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Fadlan,Thank you so much for your nice review in Expedia. Hopefully your recent staying with us were really great, since it is my most priority to make sure all of my guests feel satisfy and happy while staying with us. I cannot wait to see you again in Grand Zuri Malioboro Yogyakarta Hotel.Yours Sincerely,Tana Indrayana / General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2024 par Tana Indrayana, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Nathan, Thank you for taking time in writing us a review and your positive comment. It gives me great pleasure to know that you enjoyed your stay with us. I look forward to welcome you very soon again for another memorable experience.Best regards,Tana Indrayana / General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2023 sur Hotels
房間隔音不好,亦可聴到街外汽車噪音
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2023 par Bima, Gestion de l’hôtel
Dear Our Guest,Thank you for sharing your experience while staying with us. Thank you for your feedback about noisy. The entire team hopes that you returned home with amazing memories of your stay. We truly look forward to welcoming you again in Grand Zuri Malioboro Yogyakarta and giving us best rate.Warm regards,Tana Indarayana / General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 janv. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2022 par Ika Setyaningroem, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Gatot, Thank you for taking time in writing us a review and your positive comment. It gives me great pleasure to know that you enjoyed your stay with us. I look forward to welcome you very soon again for another memorable experience. Best regards, Ika Setyaningroem/ General Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 déc. 2021 sur Hotels
Bad breakfast , noisy room, bad room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 déc. 2021 par Ika Setyaningroem, Gestion de l’hôtel
Dear Sir/Madam, Warm greeting from Grand Zuri Malioboro… Thank you in advance for your review and feedback for us in Expedia. Hope we could always please you. I am very sorry to hear that several things throughout your stay that did not meet your expectations. I would like to thank you for your feedback about our breakfast and room. We will ensure and check so it makes our guest was satisfaction. Please do not hesitate to contact me personally if you need our assistance while staying with us. See you again in another bright day. Yours Sincerely, Ika Setyaningroem/ General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2020 par Ika Setyaningroem, Gestion de l’hôtel
Selamat Siang Ibu Veronica, Salam Hangat dari Grand Zuri Malioboro, Terima kasih telah memberikan waktu luangnya untuk mengisi ulasan dengan nilai tertinggi, Kami tunggu kedatangan ibu Veronica berkunjung ke Grand Zuri Malioboro. Salam Hangat Ika Setyaningroem General Manager