Note fondée sur 933 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
73 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 avr. 2023 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mai 2023 par Mercure Hotel Yokosuka, Gestion de l’hôtel
Dear, GuestGreeting from Mercure Hotel Yokosuka.Thank you for your feedback.We are very glad to hear that you have spent a good time here with us.Your feedback motivates our team to work hard and improve day by day.We look forward to seeing you.
4 sur 5
par un voyageur

Très bien

Publié le 7 oct. 2018 sur Hotels
Très bon hôtel avec beaucoup de services. Personnel très serviable. Chambre petite mais comme la plupart au Japon.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2018 par Reception Team, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying with Mercure Yokouska, and we are glad to hear that you have had a great time with us. We appreciate your kind comment about the staff. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with our team. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again, and we will look forward to seeing you the next stay. Merci beaucoup!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Mercure Yokosuka, Gestion de l’hôtel
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Yokosuka. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Mercure Yokosuka, Gestion de l’hôtel
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Yokosuka. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
朝食ビュッフェがとっても良かった
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
スタッフの対応が良かった。 セキュリティーに関しては、 とても良かったと、思う。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par メルキュール横須賀より, Gestion de l’hôtel
この度はメルキュール横須賀にご宿泊いただきまして、誠にありがとうございました。並びにご多忙の折、コメントをお寄せいただきましたこと重ねてお礼申し上げます。此度のご宿泊にご満足いただけたということで、スタッフ一同大変光栄でございます。今回お寄せ頂きましたご感想をもとに、次回のご宿泊がより快適なものになるよう、従業員一同サービス向上に尽力してまいります。またのご来館を心よりお待ち申し上げております。
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
クルマで来なくてもアクセスしやすい。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par メルキュール横須賀より, Gestion de l’hôtel
この度はメルキュール横須賀にご宿泊いただきまして、誠にありがとうございました。並びにご多忙の折、コメントをお寄せいただきましたこと重ねてお礼申し上げます。此度のご宿泊にご満足いただけたということで、スタッフ一同大変光栄でございます。今回お寄せ頂きましたご感想をもとに、次回のご宿泊がより快適なものになるよう、従業員一同サービス向上に尽力してまいります。またのご来館を心よりお待ち申し上げております。
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Excellent place in an excellent location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Mercure Yokosuka, Gestion de l’hôtel
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Yokosuka. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Expedia
Nice room and great breakfast