Note fondée sur 891 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2023 sur Expedia
Parfait pour un cours passage
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2023 par samantha, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback and hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 nov. 2024 par Dora , Gestion de l’hôtel
Hello, thank you for taking time to inform us about your past visit. Hope to accommodate you in the near future and continue to exceed your expectations.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par samantha, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your stay. We greatly appreciate your feedback and hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
This is about the 5th stay in an La Quinta and each time we're very happy with everything.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par samantha, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your stay. We greatly appreciate your feedback and hope to see you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Very friendly and helpful staff. Comfortable, clean, good amenities.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Glad that you enjoyed your stay & that we could make your experience good. Hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for staying with us! We hope to see you again soon.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
They told me last minute that my reservation could not be accommodated
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par dora, Gestion de l’hôtel
Hello Jason,Unfortunately, we were unable to accommodate your reservation , due to an overbook by Expedia. Your credit card was not charge, they should be able to assist you with a refund.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
I was charge a extra 50$ After i payed 222$ I didn’t understand
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par dora, Gestion de l’hôtel
Hello Jazmin,You are most likely referring to our incidental hold, which is replenishable. Please feel free to reach out to the hotel at anytime, we will like to do a deep investigation for your reservation, to guarantee to the exact answer.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par samantha, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our guest satisfaction survey. We greatly appreciate your feedback and are sorry to hear that you did not enjoy your stay. Please feel free to kindly contact the hotel directly and we will be more than happy to assist you.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
I would recommend
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Dora , Gestion de l’hôtel
Hello Joyson,Thank you for taking the time to response to survey. Thank you for your kind words, we are delighted to hear that you will recommend us. Our goal is to always provide legendary service for all guest. Hope to accommodate you in the near future and continue to exceed your expectations.