Note fondée sur 834 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
La piscine etait salle, impossible de se baigner, on a choisi l'hotel specialement pour la piscine, malheureseuement c'etait degeulasse, le reste de l'hotel etait parfait, les chambres tres propres et bien renovés, le reste de l'hotel parfait aussi. un autre probleme, impossible d'ouvrir les portes des chambres avec les cartes, il fallait appeler un employe chaque fois pour entrer dans la chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your valuable feedback. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we apologize for falling short of meeting your expectations. Once again, thank you for your valued feedback and we hope to serve you again whenever you travel
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a review! We hope to welcome you back again soon!
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 avr. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2024 sur Expedia
Chambre réservée à l'avance overbookée. Une autre chambre a été offerte à la place mais ce n'est pas celle que nous voulions (studio vs chambre simple).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 janv. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay. Apologies for the inconvenience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 déc. 2023 sur Expedia
Easy acces and 15 minutes in car from subway line 1. The breakfast is awesome.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 janv. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a review! We hope to welcome you back again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a review! We hope to welcome you back again soon!
2 sur 5
par un voyageur

Poor service, comfortable bed

Publié le 23 août 2024 sur Hotels
The hotel was ok but we had a terrible experience. Beds were comfortable, the hot food at breakfast was almost inedible. We booked two rooms thru hotels.com, which I was charged for. When w checked in the hotel only had one room. They charged me for the 2nd and said I had to deal with hotels.com. I did and hotels.com contacted the hotel and everyone refuses to issue a refund. So I paid for three rooms but only had two. No one at the hotel seemed to care even though I talked to several people. I won’t stay at this brand again, nor will I be using hotels.com again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a review! We appreciate your feedback and will be sure to pass it along to our team. Our apologies for any inconveniences you experienced.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
They need to have more options for breakfast and also better breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a review! We appreciate your feedback and will be sure to pass it along to our team. We hope to welcome you back again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a review! We hope to welcome you back again soon!