Note fondée sur 847 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
86 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mai 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2019 par Billy, Gestion de l’hôtel
We are glad you enjoyed your stay here with us at the Best Western. We hope to see you again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2018 sur Hotels
Hôtel moyen au 3e étage mauvaise odeur dans les corridors
4 sur 5
par un voyageur

Bon rapport qualité prix

Publié le 11 août 2018 sur Hotels
Tres bien pour le prix Confortable Pour une nuit
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2018 sur Hotels
Parfait pour un arrêt, pour une nuit. C’est propre et les chambres sont correctes:)
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 juill. 2018 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 févr. 2016 sur Hotels
4 sur 5
par Motard de Qc

Lits confortables

Publié le 26 août 2013 sur Hotels
Très propre et confortable,beaucoup de choix pour déjeuner.
3 sur 5
par un voyageur

Not as good as Before

Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
Stayed here twice before and great stay. However, this one was sub par. Shower water temperature continuously drifted from perfect to cooler during duration of showers. Very frustrating. The bed, although comfortable, everytime i sat on bed or got out of bed,, the bed frame support underneath bed made a huge bang noise. Beyond frustrating. May choose another hotel next time
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par ND, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par ND, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
It is a Best Western and you get exactly what you expect from a Best Western. This is not a Hilton or Marriot, and I knew this going in. The bed and pillows were very comfortable, the room was clean and the staff was nice. I would use again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par ND, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.