Note fondée sur 947 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Propreté très moyenne.
Publié le 21 août 2016 sur HotelsPropreté moyenne des parties communes. Machine à café en panne tout le séjour.
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We regret that your experience fell short of your expectations. Your satisfaction is important to us, and we would love to learn more about your stay to ensure we can improve. Please do not hesitate to contact us with any further comments or concerns.
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Never disappointed staying here. Get the most out of your money.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Andy, Thank you so much for sharing your kind words. We work hard to make your visit the best experience possible. We look forward to seeing you again soon! Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Exceeded expectations with our stay. Rooms clean, staff was very friendly and helpful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Breann, Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Had a great stay. Expectations exceeded
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Scott, Thank you for your rating. We strive to ensure every guest has a positive experience, and your feedback is important to us. If there is anything we can do to improve, please feel free to let us know. Natalie #team6
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Charity, Thank you for positively rating your stay! Natalie #Team6
par un voyageur
Expectations met
Publié le 11 août 2024 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Charity, Thanks for your review, we really appreciate the support. Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Ho Gabrielle, Thanks for your recent rating. Your input is highly valuable to us as we continuously strive to enhance our services. We hope your experience with us was enjoyable, and we would love to host you soon. If there are any areas where we can improve or if you have any suggestions for us, please do not hesitate to share them. Your feedback helps us ensure that we meet and exceed your expectations. Many thanks once again, and we look forward to your next visit. Natalie #team6
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Hasta ratones tienen ahí lo peor
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hola Leyshmary,Gracias por llamar nuestra atención sobre esto. Nos comprometemos a garantizar un ambiente limpio y cómodo para nuestros huéspedes. Póngase en contacto con nosotros si tiene más inquietudes. Maz K.#Team6