Note fondée sur 311 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
90 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 août 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Good place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Robert, Thank you for sharing your feedback! We're glad you found Extended Stay America to be a good place, and we hope to welcome you back for another enjoyable stay.Sincerely,Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Room stunk of cigarettes. Saw a few bugs in the room. Overall property looked and smelled dingy. Seems like a lot of people live here.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Shawn, Thank you for taking the time to provide feedback about your recent stay. We understand the importance of a fresh and clean hotel experience and sincerely apologize that we did not meet your expectations in this regard. We are currently conducting a thorough review of our housekeeping procedures to ensure that we consistently adhere to the highest standards of cleanliness. Your input is greatly appreciated, and we look forward to welcoming you back and providing you with the exceptional experience you deserve.Sincerely,Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Roaches and fleas. Horrible place to recommend from Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Craig, We sincerely apologize for any disruptions during your recent visit, as we understand your expectations were not met. We want to reassure you that we take every possible measure to prevent the presence of external insects, as mentioned. Our pest control provider maintains a regular servicing schedule for our premises. Nevertheless, we will discuss with them to ensure all necessary measures are taken to prevent future issues. Additionally, we are reviewing our housekeeping procedures to ensure that our rooms meet the highest standards of cleanliness. Your feedback is invaluable, and we appreciate you bringing these concerns to our attention. Sincerely,Hotel Management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
It is in a nice quite area