Note fondée sur 366 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2022 par Connie Front Desk Mgr., Gestion de l’hôtel
Our deposit policy is listed on all sites, it is only a deposit not a charge. We are non smoking, we truly wish you had reported anyone smoking in the building! We are a very safe property, and we apologize for you feeling uncomfortable.
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Broken down mattresses. Thin towels. Old, tired lobby and rooms. $25 upcharge to check in early, even when rooms were available.
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Didn’t like
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Nice staff very helpful
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
The staff was really nice and welcoming. Everything was really clean.
par un voyageur
Publié le 13 juill. 2024 sur Expedia
Breakfast was underwhelming with limited selection of items.
par un voyageur
Publié le 2 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 10 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Patrick, Gestion de l’hôtel
Thank you for being our guest and for taking time to share your feedback! I am very pleased to hear that you enjoyed your stay!
par un voyageur
Publié le 3 juin 2024 sur Expedia
The room was not clean. A lot of dirty linen. Very disappointing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Patrick, Gestion de l’hôtel
We are disappointed to hear that your experience did not meet your expectations. On behalf of the entire staff I would like to extend our most sincere apologies. This certainly is not indicative of the level of excellence and service the hotel typically provides.