Note fondée sur 913 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Bon hôtel d'étape

Publié le 23 juin 2022 sur Hotels
Hôtel situé près de l'autoroute, idéal pour une nuit d'étape. Piscines mal entretenues et inutilisables en raison de la température de l'eau (glaciale).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2022 par Ronnie N., Gestion de l’hôtel
Hello Michael. Thank you very much for the great feedback. We hope you have a great day!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2019 sur Hotels
Rien de spécial. Grand complexe. Personnel agréable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2019 par GM, Gestion de l’hôtel
We are so excited you enjoyed your stay! Safe Travels! GM
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2024 par TC- FD Supervisor, Gestion de l’hôtel
We are so pleased to hear you enjoyed your stay with us! We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Friendly customer service, nice rooms, lots of restaurants in the area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
We are so glad you enjoyed your stay with us! We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Our family had a wonderful time during our stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
We are so glad you enjoyed your stay with us! We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur de Roseville

Publié le 2 août 2024
Great staff, nice room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
We are so glad you enjoyed your stay with us! We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur de Roseville

Publié le 2 août 2024
Super friendly. My room was perfect
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
We are so glad you enjoyed your stay with us! We hope to see you again soon!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
The room was good, but one pool was closed and the other was disgustingly dirty, as was the place in general. Paint peeling off exterior walls. The ice maker was in another building and the area smelled of sewage. The first suite we were in had two broken ac units and we had to move to another room to get AC that works. The kitchenette had a skillet but no silverware or kitchen utensils.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Nathan,Thank you for sharing your detailed feedback. We're glad the room met your expectations but regret to hear about the issues you encountered. We have noted your concerns about the pool, general cleanliness, exterior maintenance, ice maker location, and kitchenette supplies. Rest assured; we are working on these areas to enhance our guest experience.Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
The room was clean and quiet. There had been a problem with staff that week and our room wasn't ready on time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Lisa,Thank you for your positive feedback on our clean and quiet rooms. We apologize for the delay in having your room ready due to staff issues that week. We appreciate your understanding and will work to improve our service.Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par TC- FD Supervisor, Gestion de l’hôtel
We are so pleased to hear you enjoyed your stay with us! We hope to see you again soon!