Note fondée sur 225 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
Attendant spoke too softly and was hard to understand some of his requests...otherwise the site was clean and satisfactory for the price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par AJ, Gestion de l’hôtel
Thanks
par un voyageur
Publié le 3 juill. 2024 sur Expedia
I was not allowed to check in. Unfortunately I changed purses just before my trip and I forgot my CA drivers license and did not have any photo ID.
par un voyageur
Publié le 19 mai 2024 sur Expedia
Construction right outside on the road .very noisy
par un voyageur
Basic lodging - nothing fancy
Publié le 19 mai 2024 sur HotelsBasic room - just needed a good nights sleep - nothing fancy. Clean and easy access.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2024 par AJ, Gestion de l’hôtel
THANKYOU
par un voyageur de redwood city
Publié le 17 mai 2024 sur Expedia
Great value for the room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2024 par AJ, Gestion de l’hôtel
Thank you Robert
par un voyageur
Total value for the price
Publié le 17 févr. 2024 sur HotelsSuper easy checkin, friendly front desk, adequate continental breakfast, and in room coffee.
Convenient to Tesla superchargers and lots of food/shopping options.
par un voyageur
Publié le 18 janv. 2024 sur Hotels
Clean and comfortable. Nice people.
par un voyageur
Publié le 1 déc. 2023 sur Expedia
Friendly staff. Clean, well maintained rooms
par un voyageur
Publié le 29 oct. 2023 sur Expedia
They gave our room to another customer after confirming that we would be arriving between 1 and 2 am hours before check in. They insisted we did not have a reservation despite my credit card charges and email confirmations and refused a refund. Do not recommend.
par un voyageur
Publié le 25 oct. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2023 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team