Note fondée sur 755 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Très confortables. Très bon accueil.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Michelle Scott, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive review! We hope to see you again soon! Travel safely.
5 sur 5
par un voyageur

Très bon rapport qualité / prix

Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
La chambre est conforme à la description. Très bon accueil et bon petit-déjeuner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Michelle Scott, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive review. I hope to see you soon! Travel safely!
2 sur 5
par un voyageur

Worse than an air mattress

Publié le 23 oct. 2024 sur Hotels
This would have been perfect but the bed was absolutely awful!!! I barely slept the entire night because the bed was so uncomfortable. It was hard, lumpy and felt like sleeping on cardboard. It felt so old and just covered up by multiple mattress covers to try and make it softer. Even my daughter that can sleep anywhere complained about how awful the Mattress was. A terrible nights sleep
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2024 par Francisco , Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback about your recent stay with us. I sincerely apologize for the discomfort you experienced due to the bed. Your satisfaction is important to us, and we take your concerns seriously.We will certainly look into this matter and explore improvements or replacements to ensure a better sleep experience for our guests in the future.I hope you will consider staying with us again, allowing us the opportunity to provide you with a much more comfortable experience. If there’s anything I can assist you with, please feel free to reach out to me directly.Sincerely,Francisco Lopez
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 oct. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 oct. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2024 sur Expedia
Overall, good experience. However, there was a rotten smell close to my room, similar to a dead animal. Very off-putting.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 oct. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 oct. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 oct. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels