Note fondée sur 742 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juin 2024
Loved the stay everything was so clean and fresh smelling, no heavy odors usual present in hotel rooms even in newer hotels. I would definitely recommend the Hampton in Yuma, Az. This is the hotel we will be staying with on our return trips to town.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Enrique G, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay and the great review score! We look forward to your return.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mai 2024
It was fine
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2024 par Enrique G, Gestion de l’hôtel
Thank you Alfred!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2024 par Enrique G, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay and the great review score?
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
Very great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Enrique G, Gestion de l’hôtel
Hi kang, thnak you for your stay and the great review score. Super happy that all went well and look forward to your return.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2024 par Enrique G, Gestion de l’hôtel
Hio Brenda, thank you for the great review score of 5 out of 5! Hope to have you back with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Enrique G, Gestion de l’hôtel
Hi Steve, thank you for your time with us. Hope to have you back again with us soon so that we may make your next stay a 10 of 10.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Enrique G, Gestion de l’hôtel
Hello, I apologize for the issue you faced with billing. There was a glitch somewhere between our system and and Hotels.com. I am happy we were able to rectify the issue the next day.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Enrique G, Gestion de l’hôtel
Hi Margarita, we awant to thank you for choosing to stay with us and for the great review score! We appreciate your business and look forward to your return!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par Enrique G, Gestion de l’hôtel
Hello and thank you for your stay. We appreciate the great score and look forward to your return.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par Enrique G, Gestion de l’hôtel
Hi Fred, thank you for your stay and the awesome score of 5 out of 5! I am very happy we werre able to make your stay an enjoyable one. Have a great day!