Note fondée sur 75 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
L’hôtel est beau, le personnel est peu agréable (sauf les femmes de chambres qui sont super gentilles !)
Il y a une taxe de séjour qui n’est pas mentionnée qu’il faut payer sur place
par un voyageur
International et un peu froid
Publié le 13 juin 2023 sur HotelsHôtel international, grand, bien entretenu, mais peu d’âme…
par un voyageur
Recommend this hotel for business stay
Publié le 9 févr. 2023 sur HotelsVery good hotel for business stay. Close from the highway. Amazing and various breakfast. Rooms are clean, well designed and confortable. Staff very helpful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 févr. 2023 par Hrvoje, Gestion de l’hôtel
Dear Anwar, We would like to thank you for choosing us and for taking your time to share such wonderful feedback. We take pride in putting people first and want to exceed the expectations of our valued guests. We are glad to hear that you enjoyed your stay at Antunović Zagreb hotel. Your positive feedback will be shared with our hotel staff. Thank you once again for staying with us and we hope you choose to create more memories here whenever your travels bring you back to Zagreb. Sincerely, Antunović Team
par un voyageur
Bonnes prestations
Publié le 18 sept. 2022 sur HotelsBon séjour dans l’ensemble grâce à toutes les prestations proposées sur place : bar, restaurant, spas … Hotel moderne avec des chambres spacieuses et propres. Toutefois, des précisions n’ont pas été apportées au moment du check-in, notamment le fait que je pouvais bénéficier d’une réduction de 10% au restaurant de l’hôtel en présentant un coupon. Cette réduction n’a donc pas été appliquée et ne pouvait plus être régularisée au moment du check-out. Enfin, le température de la chambre était réglée à 23 degrés et il était impossible de la descendre. On pouvait l’augmenter mais pas la diminuer. Dormir à une température de 23 degrés a été très difficile.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2022 par Hrvoje, Gestion de l’hôtel
Dear guest,We would like to thank you for choosing us and for taking your time to share your feedback.Unfortunatelly coupon for discount of 10% in restoran can only be used when you are on dinner, and please take our apologies if that was not explained on your check in.The temperature in the room is regulated from the central system, so you just had the call reception and we would regulate the temperature.Antunovic Team
par un voyageur
Excellent hôtel
Publié le 8 août 2022 sur HotelsUn peu éloigné du centre rapidement atteignable par tram ou autobus l’hôtel est d‘un grand confort, offre un buffet de petit déjeuner très varié et possède une piscine, spa et solarium très agréable
par un voyageur
Publié le 10 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2022 par Hrvoje, Gestion de l’hôtel
Dear Abdelssalem, We want to thank you for sharing your experiences of your stay with us. It is always encouraging to hear positive feedback and we appreciate you taking the time to share it with us. We are glad you genuinely enjoyed your stay. Our staff always strives to create for our guests a great and enjoyable experience. We look forward to welcoming you back and we trust that'll be soon. Sincerely, Antunović Team
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Had hoped it was a bit closer to airport
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Super Empfangen saubere zimmer .der service ist auch tadellose waren sehr zufrieden
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Dead bug found on floor. Emptying bath caused bathroom to flood due to blocked pipes and smell was disgusting. Contacted reception who sent someone to unblock it all but we had to then point out floor needed cleaned and disinfected as it stank of raw sewerage. Positives is that rooms are nice and big, air conditioned
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Price range , lose to the town
Carpert needs cleaning