Note fondée sur 427 évaluations de clients

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4,3 sur 5
95 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 mai 2024
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 avr. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 avr. 2024
4 sur 5
par un voyageur

Need a better bed.

Publié le 11 mars 2024 sur Hotels
The bed had a dip in it, was very low to the ground and I had to double up the cover to sleep on to make the bed a little softer. The blanket in the closet was not really a blanket, but another cover that would not have been comfortable to use for a blanket. Check out took a little too long, but the service person did figure out the issue.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Expedia
Very nice.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
Friendly staff clean rooms
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
Staff was lovely. Hotel is close to highway and restaurants. The only disappointment was the pool was unavailable and that was a big reason we chose this hotel…we wish we had known ahead of time.
5 sur 5
par un voyageur de Ashland

Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
If you’re ever in this area, this is the place you need to stay. The staff is fabulous. And the breakfast is so yummy.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 janv. 2024 sur Expedia
Tuve que pedir programar el servicio de limpieza del cuarto diario, ya que el primer día no se hizo. El desayuno es gratis, pero extremadamente monótono, para estar hospedado una semana llega a ser insoportable siempre lo mismo.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 janv. 2024 par Martha, Gestion de l’hôtel
Thank you for your input. Hilton has mandated us to provide housekeeping service every other day unless requested otherwise. I apologize that this made it inconvenient for you but am glad we were able to change it and provide daily service. Our breakfast items are the same with the exception of the hot items we cook daily. We have a limited menu of approved items that we are able to serve according to Hilton Standards. Thank you for staying with us and we hope to see you again soon.Sincerely
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 janv. 2024 sur Hotels