Note fondée sur 104 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2023 sur Expedia
L’hôtel est très mal situé à 1h de route des belles plages très bon accueil. Le personnel sont chaleureux, mais le confort pas au top !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2023 par Golden Tulip Zanzibar Resort, Gestion de l’hôtel
Dear ASmahan,Thank you for the compliment on our staff, sorry we couldn't meet your expectations during your stay with us. we will improve our services and we wish to welcome you once gainRegards
4 sur 5
par un voyageur

Na

Publié le 30 janv. 2023 sur Hotels
Na
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 févr. 2023 par Golden Tulip Zanzibar Resort, Gestion de l’hôtel
Dear Lilane,We are glad you enjoyed your stay with us, we wish to welcome you once againRegards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2022 sur Hotels
SEJOUR DE NOCE
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2022 par Golden Tulip Zanzibar Resort, Gestion de l’hôtel
Dear Our Guests, We are glad you enjoyed your stay with us, we wish to welcome you once again. Regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2022 sur Hotels
Voyage de noce
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2022 par Golden Tulip Zanzibar Resort, Gestion de l’hôtel
Dear Our valuable Guest, We are glad you enjoyed your stay with us, Welcome once again to experience the best services as always Regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2022 sur Hotels
excellent rien à dire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2022 par Golden Tulip Zanzibar Resort, Gestion de l’hôtel
Dear our Guest Thank you for sharing with us your stay experience with us. We wish to welcome you once again regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2019 par GTZR , Gestion de l’hôtel
Dear Lassine, Thank you for your review. We hope to see you again. Regards
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de lyon france

Publié le 17 août 2017 sur Expedia
Personnel, room, services, emplacement, very good Beach no accessible
5 sur 5
par un voyageur

Vue superbe donnant sur la mer

Publié le 26 oct. 2016 sur Hotels
On a été satisfait dans l'ensemble
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
The hotel and our rooms were very clean. The ocean view is spectacular, and there is a gym on site. The bed was very comfortable, and the room always smelled fresh. From the moment we arrived, the entire staff went out of their way to make sure that we had everything that we needed. The service, the helpfulness and the food was delightful. We had a 5:00 a.m. excursion one morning and was going to miss their most delicious breakfast which began at 7:00 a.m. (so we thought). We informed the hotel the night before, and were asked what we would like to eat. Our breakfast was packaged and waiting for us the next morning on time! I also left my outlet adapter and was unable to charge my phone. I told this to one of the staff, he in turn solved my problem. He made a call, found out the cost and sent his brother into town to buy one for me! Now that is going above and beyond. I am indeed grateful for the exceptional level of service we all received from the entire staff with their warm and friendly smiles. I plan on returning next year and will only stay at this location. The only thing I did not like is that I had to leave this beautiful place!!!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 août 2024 sur Hotels