Note fondée sur 197 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Javier Rodriguez, General Manager., Gestion de l’hôtel
Dear Nicolas,Thank you for your 5-star review! We're thrilled to know you had an exceptional stay with us. We look forward to welcoming you back for another memorable experience!Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mai 2024 sur Expedia
C'est notre troisième séjour à Zanzibar. Et cet hotel est excellent. Je recommande vivement. La gentillesse du personnel, la plage, les repas..... Tout y est réuni pour passer un séjour fantastique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2024 par Javier Rodriguez, General Manager., Gestion de l’hôtel
Dear Nathalie,Thank you for your lovely review. We're delighted to read that your third stay in Zanzibar was a fantastic one at our hotel. Your high recommendation and kind words about our staff, beach, and meals mean a lot to us.We look forward to welcoming you back for another excellent stay.Kind Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2023 sur Expedia
Very good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2023 par Reda Sweed, General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello!, Thank you for the kind review. Kairubu tena!Best Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2023 sur Expedia
Super hôtel avec un personnel en or
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2023 par Reda Sweed, General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Christelle, Thank your for taking the time to leave us a lovely review. It pleases me that you enjoyed our hotel. Karibu tena!Best Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2023 par Reda - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Benjamin,Thank you for rating. I am glad to learn that you had an enjoyable stay with us. Kind regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2022 sur Expedia
The trip was great and hotel was fantastic overall ! The only inconvenience was when we wanted to on the beach we were harassed every time by locals who wanted to do business
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2022 par Reda Sweed, Gestion de l’hôtel
Dear Samy,Thank you for taking time to share feedback following your stay with us. I am happy to learn that, for the most part, your experience was fantastic. It is comments like these that make us want to do even more to wow our Guests.I regret your experience with the beach vendors. Unfortunately, it does make it a little difficult to control the traffic of the vendors. However, we try to accommodate our guests by providing security along the beach, in the case that you feel uncomfortable in any way.Once again, thank you for your feedback, it surely helps us improve on what we do.Kind regards,Reda Sweed – General Manager
4 sur 5
par un voyageur de saint sauveur

Publié le 12 janv. 2022 sur Expedia
Bel établissement grand propre bien équipé personnel sympathique surtout Hamed la nourriture en all Inclusive correcte mais pas merveilleuse par contre les chambres sont d’un passé lointain pas à la hauteur de l’établissement elles méritent une modernisation pour etre au goût d’un 5 étoiles ( chambres veilles) …..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 janv. 2022 par Reda Sweed - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Samir, thank you for taking the time to give feedback on your stay at our hotel. We are happy to know that you liked the cleanliness of our facilities as well as our friendly team. It is unfortunate that our all inclusive was not what you were expecting. With 5 dining options, we try our best to offer variety. The idea for the rooms is to show an authentic African feel, with the dark woods and some of the art. With that said, we have also added some modern touches, in terms of the soft furnishings. All points are well noted and appreciated. Kind regards and all the best for the new year.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2019 par Resort Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Dream of Zanzibar! We appreciate you taking the time to rate us and are so happy that you enjoyed your stay with us. Asante sana!
5 sur 5
par un voyageur de Calmont

Publié le 5 janv. 2019 sur Expedia
Responsable du STAFF dans le restaurant principal nul;
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mai 2019 par The Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear GM, thank you very much for taking the time to give us your feedback regarding your stay with us. Your comments are being taken into consideration and help us improve our service on daily basis. We are looking forward to welcome you again at our Dream of Zanzibar. The Hotel Management
2 sur 5
par un voyageur de Paris

Hotel 3 étoiles pas plus

Publié le 16 août 2018 sur Expedia
Pour : La gentillesse du personnel.
Contre : Quasiment tous mais en priorité l'animation et les activités sportives
Malgré une bonne situation et une très belle plage, cet hôtel ne propose pas ce qui est pourtant indiqué sur son site internet. Les chambres sont correctes mais le service un peu bâclé, entrée sans frapper ou sortie sans fermer la porte. Les restaurants comme les bars proposent des plats et boissons basiques et répétitifs N'y allez pas pour le sport, il est quasi inexistant et les installations vétustes. Côté nautique, c'est payant, très cher et pas sécurisé. Enfin, l'animation, quelle animation ? Soirées ennuyeuses, tout le monde rentre se coucher au bout de 15 minutes. Pour ceux qui voyagent, on est très loin des standards du Mexique, de Punta Cana ou même de la Jamaïque et cela pour un prix équivalent voire plus élevé. D'autres choix sont probablement plus pertinents si on sait que tout ce qui est listé n'existe pas sur place : petites structures ou boutique hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2018 par Sudeep, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, It was a pleasure to host you at Dream of Zanzibar. We take all comments from our guests very seriously, as they are the base which we work on every day to improve and offer the best services to our clients. We take great pride in ensuring that all our guests are being looked after in the most efficient and professional way. The positive as well as the negative feedback has been shared among the team in order to prevent any kind of recurrence. We understand you have been frustrated with your previous stay however should you wish to visit Zanzibar again we would be pleased to host you and have no doubt your stay will be perfectly satisfying. Yours sincerely, The Management