Note fondée sur 10 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,9 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 6 août 2022 sur Expedia
Beautiful and spacious hotel in the heart of a touristic town. I stayed in a standard room and it was extraordinary large and wonderful. There are enough parking spaces available in the garage below. Fantastic hotel and highly recommend to everyone!
par un voyageur
Publié le 7 juill. 2021 sur Hotels
par un voyageur
Great Stay!!
Publié le 28 sept. 2020 sur HotelsAwesome combination of tradition and excellence. Great food (the owners are also the makers of Zillertaler Bier), great spa area with three saunas plus steam bath, great service with attention to detail
par un voyageur
Publié le 2 juill. 2020 sur Hotels
par un voyageur
Uitstekend hotel met mooie wellness.
Publié le 6 mars 2020 sur HotelsGoede service, gezellige bar, goed restaurant, prachtige wellness, ruime parking, centraal gelegen, uitstekend ontbijt, ruime kamers met alle comfort.
Enig minpuntje is dat wellness in kelder ligt zodat je niet in buitenlucht kan, maar de prachtige sauna compenseert alles.
par un voyageur
Publié le 6 août 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 4 févr. 2019 sur Expedia
Wellness Bereich war super schön. Das Essen war auch richtig gut.
par Jörgen
Mkt trevligt hotell
Publié le 8 janv. 2017 sur HotelsMkt bra hotell med fin bastu och relax avdelning, trevlig bar i hotellet.
Var där för ett par dagars skidåkning. Behöver transport till skidbacken, skidbussen precis vid hotellet.
par Lene Bach
Publié le 2 janv. 2017 sur Hotels
par Håkan de Linköping
Dålig service
Publié le 1 mars 2016 sur HotelsDålig service, hotellrecptionspersonalen var ej professionell . När vi anlände till hotellet fanns inga rum till oss . Personalen hävdade att ingen reservation fanns. Vi blev tillsagda att själv kontakta Hotels.com de hade ingen aning om vad. Hotels.com var för något. Vi ringde hotels. Com. Jour och fick bra hjälp. Hotellet hade bekräftat reservationen men missat att reservera våra rum. Anmärkningsvärt att vi själva fick ordna problemet och att inte få hjälp av receptionspersonalen. Under hela veckan märkte vi en avog inställning mot oss från hotellets sida.