Note fondée sur 27 évaluations de clients

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3,2 sur 5
73 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2019 sur Expedia
No help with english at all Did not want to help and no atm
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 juin 2019 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur de Wien

Publié le 20 nov. 2018 sur Expedia
Es war leider sehr kalt, man kann zwar die Temperatur im Zimmer regeln nur bewirkt es nichts. Das Personal hat uns dafür eine extra Heizung ins Zimmer gestellt. Das Frühstück war eher mager und die Lage ist nicht zentral. Das Personal hat kaum englisch gesprochen war aber trotzdem bemüht. 4 Sterne sind es dennoch keine
2 sur 5
par un voyageur de USA

Publié le 10 oct. 2018 sur Expedia
Zero English capability. Hotel and facilities are dated and in poor repair.
1 sur 5
par un voyageur

Nej nej nej

Publié le 8 oct. 2018 sur Hotels
Detta kan aldrig vara ett 4*hotell. Möjligtvis på 90-talet då bilderna förmodligen är tagna. Mattan i rummet var hemsk med massor med stora fläckar. Duschen ofräsch, svart smuts runt kanterna. Hål i sängkläderna. Närområdet en enda stor byggarbetsplats. Långt till allt. Ingen behaglig vistelse här. Bilder finns men då kraschar appen.
1 sur 5
par un voyageur de New York, New York

Publié le 4 sept. 2018 sur Expedia
Staff does not speak a word of English. Room has a funny odor. Hotel was very very noisy. I got a wake up call at 6:30am and didn’t request for one.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2018 par song, Gestion de l’hôtel
first of all.we feel sorry about that .we will take your advise.and improve it ,thank you so much .
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juin 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2018 par Jane, Gestion de l’hôtel
Dear WEN TAO WU, Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
1 sur 5
par un voyageur

did not like it.

Publié le 14 mai 2018 sur Expedia
yeah i know its a cheap hotel, should not have high expectations, but this one I was really happy to leave it. noisy outside, smelly, breakfast vomitable (smelly you really don't want to eat there! and mostly chinese options.)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2018 par Reservation service center——Jane, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Best Western hotel,your comments are very important to us,we are so sorry that we didn't offer you a comfortable service,wish you happy everyday ,we are looking forward to serve you again!
4 sur 5
par un voyageur

Comfortable

Publié le 12 oct. 2017 sur Hotels
I was expecting a bit more English capability since it is a best western chain; asking questions beyond checking in questions was difficult. Also the breakfast is advertised as western but it is not. A very comfortable stay overall.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de japan

清潔なホテル

Publié le 5 mai 2017 sur Expedia
駅や空港からは少し遠いが、清潔で快適なホテル。フロントは英語はあまりできないが、頑張って理解しようとしてくれる。1階のレストランは安くておいしい。