Note fondée sur 84 évaluations de clients
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4,8 Propreté de la chambre
4,5 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 18 déc. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Muy tranquilo
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Excelente atención y habitación muy agradable.
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Excelentes instalaciones y muy bien ubicado
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Buen trato, condiciones de las instalaciones buenas. El frigobar es una gran ayuda. Servicio de limpieza a mejorar.
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Tiene dos albercas muy bonitas, el personal es muy atento, habitaciones con buen espacio.
par un voyageur
Publié le 30 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 29 avr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 24 avr. 2024 sur Expedia
Beautiful well keep resort close to La Playa Ropa.
par un voyageur
Publié le 24 avr. 2024 sur Hotels
We checked in at 9pm, upon entering the room it wa so hot, one of the tv’s didn’t work. The room had a coffee maker but no coffee cups or silverware. I was told it was available for an extra fee. I have never encountered that before. We had another 1 night booked, which we canceled.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 avr. 2024 par Claudia, Gestion de l’hôtel
Dear Mayela,We are sincerely sorry to hear about the inconveniences you experienced during your stay. Regarding the room temperature, we aim to conserve energy by not running the air conditioning units unnecessarily when rooms are unoccupied. However, upon your arrival, you are welcome to adjust the air conditioning to your desired comfort level.As for the missing coffee cups and silverware, we apologize for the oversight. We do provide these items complimentary upon request at the reception desk. The additional fee mentioned is for our complete kitchen kit, which includes additional amenities and serves as a gratuity for our housekeeping staff who diligently clean the dishes at the end of your stay.We regret any misunderstanding and would like to extend our sincerest apologies. We hope you will consider giving us another opportunity to make it up to you and provide you with a more satisfactory experience.Best regards,ClaudiaGeneral manager