Note fondée sur 286 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Leonie Neberich, Gestion de l’hôtel
Dear Laurent,thank you so much for your great feedback about your recent stay with us.It would be a pleasure to welcome you very soon again.Kind regardsLeonie NeberichGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Agréable séjour

Publié le 4 déc. 2022 sur Hotels
Bel hôtel joliment rénové, très agréable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 déc. 2022 par Marco Molter, Gestion de l’hôtel
Cher MarcoNous vous remercions vivement pour votre magnifique évaluation. Nous vous souhaitons une excellente période de l'Avent et nous réjouissons de votre prochaine visite.Salutations amicalesMarco Molter
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2022 par FRONT OFFICE & REVENUE MANAGER, Gestion de l’hôtel
Dear ChristopheThank you very much for your great review.We are very happy that you enjoyed the stay with us.We are looking forward to welcoming you soon with us.Kind regardsMarco MolterFRONT OFFICE & REVENUE MANAGER
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2022 par Your AMERON Zürich Team, Gestion de l’hôtel
Dear Sophie Thank you very much for your visit and your great review. We look forward to welcoming you again soon. Kind regards
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 mai 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2022 par Murat Baki, Gestion de l’hôtel
Dear Florent Thank you for your excellent review. We are delighted to hear that you enjoyed your stay. Kind regards MURAT BAKI GENERAL MANAGER
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2021 par M.L., Gestion de l’hôtel
Lieber Daniel, im Namen des Ameron Hotel Zurich Bellerive au lac Teams danken wir Ihnen, dass Sie sich für einen Aufenthalt bei uns entschieden und Ihr Feedback geteilt haben. Herzlichst, Mattias Larsson und Ameron-Team
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Steven, Gestion de l’hôtel
First and foremost, I would like to thank you for taking the time to share with us your feedback on Hotels.comWe regret that we have not been able to meet your expectations during your recent visit and your evaluation is taken very seriously.Thank you once again and I very much hope you may consider coming back to enjoy the excellent standards of service and customer care with which we are generally associated and if this is the case please let me know and I would be delighted to assist with the arrangements. Sincerely,Steven Imoberdorf
5 sur 5
par un voyageur de Newton

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
The property was beautiful and everyone was very warm and welcoming. The area is very walkable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Steven, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback on Expedia. We are thrilled that the Ameron Zürich, was able to exceed your expectations and sincerely appreciate your heartfelt advocacy to our many Expedia readers.My team and I are very pleased to read your positive comments about our services and facilities. We thank you for your patronage. It was a pleasure for us to be at your service and we look forward to welcoming you back in the very near future.Sincerely,Steven Imoberdorf
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Best location!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Steven, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback on Expedia. We are thrilled that the Ameron Zürich, was able to exceed your expectations and sincerely appreciate your heartfelt advocacy to our many Expedia readers.My team and I are very pleased to read your positive comments about our location.We thank you for your patronage. It was a pleasure for us to be at your service and we look forward to welcoming you back in the very near future.Sincerely,Steven Imoberdorf