Note fondée sur 569 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
95 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par Caroline de Bordeaux

Un séjour moyen

Publié le 27 janv. 2016 sur Hotels
Un petit hôtel, tenu par un personnel sympathique, plutôt bien situé. Les chambres sont très propres, mais un peu spartiates. Le petit-déjeuner est très bien. Deux bémols cependant : les chambres sont très mal insonorisées (j'avais une chambre avec la tête de lit quasiment collée à la porte d'entrée, et j'entendais l'intégralité des conversations de mes voisins de chambre) et la literie est moyenne (ressorts, donc lit très mou). Je ne pense donc pas revenir dans cet hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2016 par Mario, Gestion de l’hôtel
Grüezi Caroline, Thank you for taking the time to chare your thoughts about your stay with other travellers and us. It is a pleasure to learn that you appreciated the Location of our hotel as well as the friendliness of our team members. Yet we regret to know that we could not convince you with the quality of our rooms and the comfort of our beds. If you were not happy with your room or the quality of the bed why did you not contact our 24/7 front desk? Our team would have been happy to assist you if we would have know during your stay, instead of learning about your dissatisfaction afterwards. We regret that you did not give us the chance to make your stay better. We wish you all the best!
5 sur 5
par un voyageur

petit mais confortable

Publié le 4 mai 2015 sur Hotels
Petit mais confortable
1 sur 5
par Martine de Genève

y'a pas photo

Publié le 18 mars 2015 sur Hotels
Arrivés à l'hôtel vers 16h accueil très froid réceptionniste pas du tout souriante à la limite désagréable. En plus nous avions oublié de regarder sur internet lors de la réservation si il acceptait les chiens.Justement nous avons un tout petit chien.On nous a donc fait comprendre que la direction de l'hôtel allait prendre la décision soit on restait soit on partait mais comme nous avions déjà réglé la réservation par internet la direction a donc décidé que nous pouvions rester car cela compliquait les choses si la direction devait nous rembourser la chambre si nous allions ailleurs.Du coup l'hôtel nous a réclamé Frs.50.-- supplémentaire pour le chien. Cela s'appelle profiter d'une situation. Résultat plus du tout envie de retourner dans cet hôtel. PS. La literie et les oreillers vraiment pas confortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2015 par Mario, Gestion de l’hôtel
Grüezi Martine Thank you for your recent stay at our hotel Helmhaus Zurich. We regret to read that we could not convince you with the quality of our rooms. In general we do receive very good comments about the comfort of our rooms and the quality of our beds. New high quality Swiss mattresses as well as new sheets and bed linen have replaced the previous fittings. Also do we regret to learn about your dissatisfaction in regards to our well-meant concession to you in regards to the dog you brought with you. We have offered you to stay under certain conditions in regards to your dog instead of simply rejecting it. Thus you did not have to search for another hotel. If you felt that we took advantage of the situation – this was definitely not the case. We do ask for your understanding that by bringing a pet (dog, cat, etc) to a hotel that is not prepared for it an additional effort of cleaning is put on the housekeeping: the room has to have a special cleaning of pet’s hair in case the following guests react allergically to it. So the supplement of CHF 50.00 was made. This is customary in many hotels. We are sorry if you felt our team members having been unfriendly during that situation upon your arrival. As bystander during your check in I ensure you that the conditions and facts in regards to the exception made with your dog were being professionally and politely communicated to you. We hope those information were any helpful and clarifying. If you have any more information please contact us directly. Kind regards, Mario Strehlow (Front Office Manager)
5 sur 5
par Martine de Genf

Boss1511

Publié le 4 mars 2015 sur Hotels
Perfekt b
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 nov. 2014 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur de Paris

Un bon 3* mais il manque beaucoup pour un 4*

Publié le 2 déc. 2011 sur Hotels
D'une manière générale compte tenu de la qualité de l'hôtel dans son ensemble et de ses aménagements (parties communes et chambre) et des services offerts, il me semble que cet hôtel est plutôt à classer dans la catégorie 3* bien tenu plutôt que 4*. L'accueil est très chaleureux mais le personnel ne va jamais aux devants des attentes des clients. L'isolation des chambres est très insuffisante (on entend marcher et ronfler d'où la distribution de petit chaussons dont l'utilisation est demandée par l'hôtel). La rénovation utilise des matériaux de qualité très approximative et on sent que c'est le mode économique qui a été choisi au détriment d'un vrai confort. Le mobilier est en fait très élémentaire ainsi que la décoration. Pas de vrai lobby ni de bar donc pas d'endroit pour se poser en dehors de la chambre. Petit déjeuner buffet sans grand effort (sauf thé feuille ce qui devient de plus en plus rare). La salle de bain est restée dans son jus et aurait mérité d'être rafraichie de manière plus complète. Produits disponibles bio mais de qualité très moyenne et disponibilité de type 3*. Le choisir qu'en cas de promotion car peut alors être un bon qualité/prix.
5 sur 5
par un voyageur de Geneva

Hotel Helmaus

Publié le 11 sept. 2011 sur Hotels
Very good hotel in Zurich. Great location but surprisingly for Switz....the service of the staff is very good and commendable. The fact that breakfast is included is nice. Rooms are comfortable. Would highly recommend the hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Lovely property that was right in the middle of the most touristy area of town, walking distance to everything we wanted to see. Checkin and checkout were a breeze. The rooms were family style with 2 separate hotel rooms and an adjoining small foyer. It was a great solution to traveling with our 2 kids. We actually would have had enough space for 5 with the extra bed they set up and the 2 queen beds. The breakfast was amazing and we were treated so nicely by the attendant. Would most definitely repeat of we returned.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Boutique Hotel Helmhaus Team, Gestion de l’hôtel
Dear ElizabethThank you so much for your wonderful review! We're glad to hear that you enjoyed your stay and found our property to be in the perfect location for exploring the area. It's great to know that the family-style setup met your needs and that you had ample space for everyone. We're also glad you enjoyed the breakfast and the hospitality from our staff. We would love to welcome you and your family back on your next visit.Kind regards
5 sur 5
par un voyageur de College Station

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Excellent property ..excellent customer service.Cant rave enough about this property.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Boutique Hotel Helmhaus Team, Gestion de l’hôtel
Dear AhkilThank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you had a fantastic experience with both the property and our customer service. Your feedback truly means a lot to us. We look forward to welcoming you back in the future!Kind regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Great hotel.Love the location. Can’t fault the service. From front desk reception to breakfast restaurant everyone friendly and helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Your Boutique Hotel Helmhaus Team, Gestion de l’hôtel
Dear LeenaThank you so much for your kind words! We’re delighted to hear that you enjoyed your stay and loved our location. It’s wonderful to know that our team made a positive impression on you with their friendly and helpful service. We strive to create a welcoming atmosphere for all our guests, and your feedback truly motivates us.We hope to welcome you back soon for another great experience!