Note fondée sur 768 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 févr. 2024 par citizenOmphile, Gestion de l’hôtel
Dear Wahid,Thank you and see you soon I hope.-- citizen Omphile
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2023 sur Expedia
Loved the service & newness
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2023 par Daniella , Gestion de l’hôtel
Hi citizenMary-Rose, Thank you for the sweet words and your appriciation to our concept. Hope to hosting you again soon,
4 sur 5
par un voyageur

Bon compromis mais un peu cher

Publié le 4 juin 2023 sur Hotels
Hôtel très bien situé. Chambre fonctionnelle mais malheureusement pas propre (cheveux dans toutes les pièces). Dommage car 5x chambres louées ! Petit déjeuner très bien.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mai 2023 sur Expedia
Great experience. Very well located. The hotel is super clean and new. Good size of the room and easy to use with the self check in for exemple. We’ll go back :)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2023 sur Expedia
Personnel très gentil et attentionné. Concept très contemporain et techno.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 janv. 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 nov. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 oct. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 juin 2022 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Overpriced for the offered quality

Publié le 4 avr. 2022 sur Hotels
There is nothing really bad or good to tell about this hotel. The charged price is just too high for what is offered, this is as simple as that, and there are plenty of much better options in Zürich for that price level. The location is great though, but there is absolutely no access with a car, even for dropping off the luggages. Rooms are clean, but the design and furnitures are very standard, almost clinical, and it looks like a hospital. The bathrooms are outdated as well. The lobby and corridors look very cool though, but nothing is going on there, the bar is empty and hence lacks completely of atmosphere. The staff is very friendly and helpful, but the customer is basically asked to do everything himself for checking in and checking out on self-service points, which lacks of human interaction. One would expect better for a hotel that is charging these prices. In the end, this is good functional and charmless 2 or 3 star hotel, which is all right, but when one pays the price corresponding to a 3-4 star hotel, one would expect another experience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2022 par Daniella Paizs - Assistant Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, I am really sad to hear our property was not to your liking. In our company, we believe in full transparency and are fully aware that the concept is not for everyone therefor encourage our guests always to find what is fitting their needs and expectations the most. If you by any chance, decide to come back to us - we hope to show you the real citizenM vibe along our ambassadors who will be happy to welcome you :)