Note fondée sur 892 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 18 janv. 2024 sur Expedia
Bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 janv. 2024 par Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Miguel, thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from Zürich!King regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
par un voyageur
Wonderful
Publié le 10 déc. 2023 sur HotelsEverything was perfect, this hotel is clean and calm. Thank you !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 déc. 2023 par Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Elsa, Thank you very much for taking the time to review your stay. We are so happy that you enjoyed your time with us and that our service and amenities met your expectations. We are looking forward to welcome you soon again! Greetings from the H+ Hotel Zürich.King regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
par un voyageur
I don’t recommend
Publié le 16 nov. 2023 sur HotelsI don’t recommend this hotel
The location is ok but not really near the center.
The staff were very cold and not welcoming, the room was not cleaned correctly and there were hair and dust in the bed, for a 4 star hotel not even a coffee maker but instant coffee powder and boiler!
We were charged 35 CHF for our dog and we accepted this with no problem but nothing was provided for our dog, we wonder what the price represents when they don’t even do the cleaning throughly. We won’t be staying at this hotel ever again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 nov. 2023 par Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Saghi, Thank you for your stay at our hotel and your review! We apologize for the experience you had during your stay. We are always looking for ways to improve our customer experience as your satisfaction is very important to us and we try hard to make sure all our guests have a great stay. We thank you again for sharing your concerns and allowing us the opportunity to ensure that your next visit will be a positive and pleasant one. Greetings from Zürich.Kind regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2023 par Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sandro, Thank you for the feedback regarding your stay in our hotel. We appreciate that you took the time to review your stay and hope to welcome you again in our hotel.Best regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
par un voyageur
C'est bien.
Publié le 18 août 2023 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2023 par Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Many thanks for your fantastic rating. We already look forward to your next stay. Greetings from Zürich!Best regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
par un voyageur de saint etienne
Publié le 14 août 2023 sur Expedia
Le quartier est peu engageant, on n'a pas du tout l'envie de sortir le soir dans ce secteur.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2023 par Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jean Pierre, Thank you for rating us. We are very sorry that we could not fulfill your expectations. We still hope you enjoyed your stay in overall. We look forward to welcoming you again.Best regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
par un voyageur
Publié le 4 juill. 2023 sur Expedia
Accueil plutôt froid à l’arrivée sans effort de compréhension face à mon piètre anglais, chambre correcte mais sans plus vu le prix multiplié par deux du fait du concert le soir même… mais je ne regrette pas mon séjour vu l’emplacement de l’hôtel avec parking, ce qui m’a assuré une parfaite tranquillité niveau logistique et une vraie sécurité
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2023 par Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Isabelle, Thank you for feedback! We are sorry that not everything was to your satisfaction. Hopefully we can convince you next time and we will try to improve your advice. Until then we wish you a great time! Best regards, Your H-Hotels TeamSergej Rosenberg - Online Reputation Manager
par un voyageur
Publié le 22 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2023 par Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Bastien,Many thanks for your fantastic rating. We already look forward to your next stay. Greetings from Zürich!Best regards,Your H-Hotels Team
par un voyageur
Très agréable
Publié le 17 août 2022 sur HotelsTrès joli hôtel dans un quartier calme mais proche du centre ville, avec une chambre très sympa, pratique et calme, et un personnel très professionnel et attentionné.
Je recommande vraiment cet hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2022 par Christina Dinklage - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Vincent,
Thank you for your great feedback and recommendation. We are more than happy about your 10-point rating and we are enthused to read, that you enjoyed our friendly staff and the location. We would be pleased to welcome you again soon.
Kind regards,
Your H-Hotels Team,
Christina Dinklage – Online Reputation Manager
par un voyageur
Je recommande
Publié le 11 juill. 2022 sur HotelsUne nuit pour assister à un concert aux alentours. Hotel propre avec ambiance feutrée, des sticks de café étaient manquants dans la chambre. Petit déjeuner classique mais copieux et délicieux.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2022 par Sergei Rosenberg - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sofiene,
great that our hotel was the right starting point for you and that you were satisfied with your stay. We would be happy to be there for you again next time and hope to see you again soon.
Best regards,
Your H-Hotels team