Note fondée sur 987 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Amanda, Gestion de l’hôtel
Dear Patrick, thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express ZÜRICH AIRPORT. It's wonderful to hear that you had a good overall impression of your stay - we hope everything was in order. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Again, thank you for sharing your comments, and if we can be of assistance to you, please contact us directly. Sincerely, Guest Services
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Die Zimmer sind sehr gut aber leider die Dusche war sehr unhygienisch rot angelaufen!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Hiex Team, Gestion de l’hôtel
Dear Daniel, Thanks for appreciating your recent stay with us. We are glad that you had a comfortable stay in our rooms. However, we apologize for the others aspects of guest service, which failed to meet your expectations. We hope to be on track regrading this in the future and we hope to host you more successfully! Best Regards, Guest Experience Team
par un voyageur
Publié le 8 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2024 par HIex Team, Gestion de l’hôtel
Dear Sarah, Nothing makes us happier than a guest leaving a good rating on our service and overall work performance. Thank you for choosing us for your stay and for such a kind review. We would love to welcome you again when you are down here for another trip! Best Regards, Guest Experience Team
par un voyageur
Publié le 10 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team
par un voyageur
Publié le 11 déc. 2023 sur Expedia
Bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2023 par Amanda, Gestion de l’hôtel
Dear Lidia, Nothing makes us happier than a guest leaving a good rating on our service and overall work performance. Thank you for choosing us for your stay and for such a kind review. We'd love to welcome you again when you're down here for another trip! Best Regards, Guest Experience Team
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2023 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear guest, We are glad to hear back from you about your recent stay with us. While you didn't say much in your review, we hope that you had an awesome time and that you were comfortable in your room. Thanks for choosing to stay with us and we hope to see you again soon. Best Regards, Customer Care Team
par un voyageur
Déçue 😞 pour le restaurant
Publié le 9 sept. 2023 sur HotelsUne nuit très bien sauf le restaurant. Poulet au curry pas de poulet !! Ratatouille au quinoa réchauffer au moins 2 fois si pas trois 😬. Pas bon du tout.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2023 par Hiex Team, Gestion de l’hôtel
Bonjour Mme Agnes, Merci d'avoir apprécié votre récent séjour parmi nous. Nous sommes heureux que vous ayez passé un séjour confortable dans nos chambres. Cependant, nous nous excusons pour les autres aspects du service à la clientèle qui n'ont pas répondu à vos attentes. Nous espérons être sur la bonne voie à l'avenir et nous espérons également vous accueillir avec plus de succès ! Avec nos meilleures salutations, l'équipe chargée de l'expérience des clients
par un voyageur
Tres bon accueil et bonnes prestations
Publié le 31 août 2023 sur HotelsTres bon accueil et bonne prestation.
Chambre confortable et spacieuse.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2023 par Hiex Team , Gestion de l’hôtel
Dear Herve, Nothing makes us happier than a guest leaving a good rating on our service and overall work performance. Thank you for choosing us for your stay and for such a kind review. We'd love to welcome you again when you're down here for another trip! Best Regards, Guest Experience Team
par un voyageur
Publié le 4 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2023 par Amanda, Gestion de l’hôtel
Dear Davide, Nothing makes us happier than a guest leaving a good rating on our service and overall work performance. Thank you for choosing us for your stay and for such a kind review. We'd love to welcome you again when you're down here for another trip! Best Regards, Guest Experience Team
par un voyageur
I would not go back.
Publié le 11 juill. 2023 sur HotelsAbout 6 km from the airport so not the convenience I expected. Shuttle at 8chf. Check-in unnecessarily longer compared to other swiss hotels. Room & bathroom not very practical.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2023 par HIEX Team, Gestion de l’hôtel
Dear Abel, Thanks for sharing your feedback. We’re sorry your experience didn’t match your expectations. It was an uncommon instance and we’ll do better in the future. Your feedback helps us do better. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately. Please feel free to reach out to contact us with any further comments, concerns, or suggestions you wish to share. We would love to make things right if you give us another chance. With Regards HIEX Team