Note fondée sur 280 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 15 nov. 2023 sur Hotels
Special mention to Dulal and our favorite Spanish waitress who makes our experience more memorable ! Accommodation is well located but quality level is ok
par un voyageur
On recommande !
Publié le 28 sept. 2021 sur HotelsHôtel très central et dans la partie calme de la vieille ville. Permet de vraiment découvrir Zurich pendant un court séjour. Personel très accueillant!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2021 par Adrijana K. Wahl, FO Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you very much and we hope we get to welcome you here again.
Adrijana K. Wahl
FO Manager
par un voyageur
Publié le 21 août 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2021 par Adrijana K. Wahl, FO Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jennifer,
Thank you for taking the time to review us on Expedia.
We are happy to see that you enjoyed your stay with us and we are hoping to welcome you back soon.
Kindest regards,
Adrijana K. Wahl
FO Manager
par un voyageur
Super
Publié le 16 mai 2021 sur Hotelspar un voyageur
Publié le 2 oct. 2020 sur Hotels
Il y avait personne à la réception. J'ai dû aller chercher le réceptionniste au restaurant. Il était très occupé et il m'a dit qu'il arrivait en 5 minutes. A part cela, il y a deux clés. On dépose la clé de la chambre à la réception et prend une autre clé pour ouvrir la porte d'entrée de l'hôtel à partir de 22:00 heures car il y a personne dès 22:00 heures à la réception. Si on oublie de prendre la clé pour la porte d'entrée de l'hôtel dès 22:00 heures, on doit faire venir un homme de sécurité pour ouvrir la porte. Cela va coûter CHF 150 au client. C'est très compliqué.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2020 par Adrijana K., FO Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for taking the time to post a review on Expedia. It is true that we have our staff working and helping out elsewhere in the hotel and restaurant and I apologize that the receptionist couldn't be there straight away. As it states on the website the reception is open only till 10 pm. I am sorry that you thought the system was complicated, however many guests find their way about it quite fast.
Once again, I am sorry that your stay wasn't as pleasant but I hope once this crisis situation cleares out, we will be able to show you our improvement.
If there is anything else you would like to discuss, please let me know.
Kindest regards,
Adrijana K.
FO Manager
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2020 par Adrijana K., FO Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Bernard,
Thank you for taking your time to post a review about us.
I can see you have enjoyed your stay here and we are happy to receive the score points. We are hoping we will be able to welcome you back here again.
Kindest regards,
Adrijana K.
FO Manager
par un voyageur
Hotel agréable et bien situé
Publié le 23 juill. 2020 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2020 par Adrijana K., FO Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Roland Francois,
Thank you for taking the time to post your review on expedia and thank you for scoring us top points. We are thrilled to see that we are doing good and we ar elooking forward to welcome you here again.
Kindest regards,
Adrijana K.
FO Manager
par un voyageur
Publié le 27 févr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2020 par Adrijana K., FO Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Catia,
Thank you for taking the time to post your review on Expedia. We are happy to see that you enjoyed your stay with us and we would be thrille dto welcome you back soon.
Kindest regards,
Adrijana K., FO Manager
par un voyageur
Publié le 20 févr. 2020 sur Hotels
Bon rapport qualité prix au centre de Zurich.
Bizarre de passer avec les valises par le restaurant pour accéder à l'ascenseur, autrement faut monter une douzaine de marchesavant d'arriver à l'ascenseur...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2020 par Adrijana K., FO Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Veronique,
Thank you for taking the time to post a review on Expedia.
We are happy to see you have enjoyed your stay with us and we are hoping to be able to welcome you in the future again.
Kindest regards,
Adrijana K.
FO Manager
par un voyageur
Publié le 23 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 déc. 2019 par Adrijana K., FO Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for taking the time and scoring us on Expedia. We appreciate every feedback we get and we hope we will be able to show you our improvements on your next stay in Zürich.
Kindest regards,
Adrijana K.
FO MAnager