Note fondée sur 29 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 27 avr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 nov. 2023 sur Hotels
location is not good. it is near the railway. it is noisy.
par un voyageur
Publié le 26 juin 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 11 août 2021 sur Hotels
Petit sejour,acceuil tres personnalisé et convivial.Chambre trés belle.
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Ok boende mitt i smeten!
Publié le 29 juill. 2024 sur HotelsFördelar;
Lägenheten vi bodde funkade bra för oss!
2 sovrum, 3 sängplatser
Litet utrustat kök med bord och stolar
Liten hall och toa med dusch.
(Låg på andra våningen utan hiss)
Parkering går att betala få på liten innergård annars över gatan. ( Betala 7-19 på vardagar)
Sängen var fantastisk att sova i.
Nackdelar;
Huset ligger som mitt i en triangel av gator. Samt tågstation intill. Alltså buller såklart. Inget lyxställe men ok för att övernatta på.
Lite utsikt från balkong men i fjärran. Absolut ingen sjöutsikt. Huset ligger inte vid vattnet. (Dock nära)
Köksstolar och balkongstolar rangliga.
Hade önskat nån soffa, om än i köket. Blev antingen köket med dåliga stolar eller sängen. Så inte så mycket samkväm.
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
eigentlich überraschend gut, altes Haus, aber sehr gut und stilvoll gepflegt, sauber und räumliche große genug. Nur einige Schönheitsfehler. Zu wenig Steckdosen, insbesondere keine in Badezimmer, auch am Schlaf-Bett, und zu wenig Tuchhänge für mehre Personen. Die Einrichtungen zu nutzen könnten verbessert werden.
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Just NO
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par HoH reception, Gestion de l’hôtel
Mrs Hayda, we have written to each other beforehand...We are sorry that you did not feel well, but you thought you would be in a room you did not book as we could show you in your confirmation as well on the internet: these specific rooms had been occupied at your dates. You know that when you select an accomodation there are shown at the beginning ALL fotos for all different categories. And then, in the next step, you will select your specific room which you will pay - as it looks like you did not take care for this difference. These two different steps are always very important when you make a booking on a general platform like expedia or hotels.com, and not with our accomodation directly. We thank you for your stay and wish you all the best.