Note fondée sur 587 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Hôtel agréable avec une offre, sinon trop cher

Publié le 18 mai 2024 sur Hotels
Chambre spacieuse et lits confortables. Petit déjeuner exceptionnel. Étonnée que dans un établissement de cette gamme personne ne parle français ou italien. De plus, ayant oublié un effet personnel à un endroit précis et ayant écrit le lendemain, rien n a été retrouvé…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're delighted to hear that you found our rooms spacious, beds comfortable, and enjoyed our exceptional breakfast.Regarding your comments about language assistance and the retrieval of your personal item, we sincerely apologize for any inconvenience you experienced. We do indeed have team members who speak French and Italian, and while they may not have been available during your visit, we understand the importance of providing multilingual support to our guests.Regarding the retrieval of your personal item, we deeply regret that we were unable to locate it for you. Please note, that we as a hotel are not responsible for lost or forgotten personal belongings. Thank you for your understanding.Once again, thank you for bringing these matters to our attention. We value your feedback as it helps us improve our services for all our guests.Warm regards,Guest Relations
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2023 par Paraskevi Dinovits Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your positive feedback on your recent stay at our hotel. We appreciate your kind words and are thrilled to know that you had a wonderful experience with us.It was our pleasure to have you as our guest, and we are grateful for your support and recommendation. Our team takes great pride in delivering exceptional service, and your feedback serves as motivation to keep up the good work.We look forward to welcoming you back in the future for another outstanding stay.Best regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2022 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,thank you for your review.Sincerely,Guest Relations
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 avr. 2022 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Zishan, thank you very much for the amazing rating. We really appreciate this and hope to welcome you soon again. Sincerely, Guest Relations
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 août 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 avr. 2021 sur Expedia
Hôtel très bien situé, arrêt de tram juste devant et qui relis le centre ville en 10min. Chambre spacieuse, propre. Personnel très charmant, disponible et souriant. Le restaurant de l’hôtel est un vrai plus, surtout en cette période. Seul bémols, l’hôtel offre un centre de fitness, mais de lieu de détente type SPA, piscine, jaccuzi ou sauna.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2021 par Zuzanna Strozik, Gestion de l’hôtel
Cher invité, c'était un plaisir de vous accueillir dans notre hôtel. Nous vous remercions de vos commentaires et espérons que vous reviendrez nous voir.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 avr. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2021 par Zuzanna Strozik, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your feedback and it wa s apleasure to host you in our hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Not just for business... good for families too!

Publié le 23 nov. 2020 sur Hotels
Very comfortable and suitable for families. Great breakfast. Staff super-friendly. Clean and stylish.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2020 par Sheraton Zurich, Gestion de l’hôtel
Dear Vincenzo, Thank you very much for your kind words. We will forward this to our management such as the team. Best regards, Sheraton Zurich
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 févr. 2020 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 janv. 2020 sur Hotels