Note fondée sur 43 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 28 mars 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2021 par Vreni Giger & Team, Gestion de l’hôtel
Dear Vassili
Thank you to sharing your experience during your stay with us at Sorell Hotel Rigiblick.
We would be pleased to welcome you back at the Sorell Hotels and to make your stay as perfect as possible.
Kind regards
par un voyageur
Publié le 17 oct. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2020 par Ariane Oswald, Directeur de l'hôtel, Gestion de l’hôtel
Chèr Michel
Merci pour votre message. Nous apprécions vraiment que vous ayez pris le temps de décrire vos impressions
Nous pouvons comprendre votre colère et votre déception. Nous vous prions de nous excuser sous toutes les formes!
Malheureusement, à cause du COVID-19, nous avons été contraints de fermer notre hôtel pendant quelques mois depuis mars 2020 et d'ajuster divers services et offres après la réouverture.
Cela était nécessaire pour pouvoir garantir la mise en œuvre des mesures de protection et sécuriser les emplois de nos employés. Nous vous demandons votre compréhension.
Nous nous sommes efforcés de tenir à jour les informations sur les différents ajustements de nos services sur notre site Internet et les différents portails de réservation au cours des derniers mois.
Nous n'y sommes évidemment pas parvenus avec Hotels.com. Nous vous présentons à nouveau nos excuses sous toutes ses formes! Nous contacterons bien entendu Hotels.com pour rembourser votre dépôt. Mais comme différents partenaires sont impliqués ici, cela peut prendre deux ou trois jours.
Cela signifierait beaucoup pour nous de vous accueillir à nouveau à l'hôtel Sorell Rigiblick. Nous aimerions vous montrer que nous pouvons faire mieux.
Sincères amitiés
par un voyageur
Nous recomanndos et reviendrons!!!
Publié le 11 juin 2020 sur HotelsCadre exceptionnel idéal pour un sejour à deux! Les prestations de la chambre SPA sont top et l'emplacement de l'hotel nous offre une vue incroyable sur la ville tout en étant au calme.
par un voyageur
Albis
Publié le 20 oct. 2019 sur HotelsChambre et service super, le seul hic était que la douche et les WC étaient dans une même pièce non fermée et que l'eau de la douche mouillait les pieds pour le passage aux wc.
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2019 par Vreni Giger, Gestion de l’hôtel
Dear guest
Thank you very much for your great review and for having taken the time.
It would be a pleasure to welcoming you again soon in the Sorell Hotel Rigiblick.
Best regards
Vreni Giger and Team
par un voyageur
Publié le 27 mars 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2021 par Vreni Giger, your hostess, Gestion de l’hôtel
We would like to thank you very much for having chosen the Sorell Hotel Rigiblick as your preferable destination to spend your time in Zurich.
Your honest feedback is highly appreciated.
We hope to welcome you soon again at the Sorell Hotel Rigiblick.
Kind regards
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2020 par Vreni Giger - your hostess, Gestion de l’hôtel
Dear AndreT
hank you for your encouraging rating. Great, that you share your positive impressions.
Your positive feedback shows us, that you have truly appreciated our high service standards.
Thanks to our employees, we manage to surprise and delight our guests every day - that is our passion.
We look forward to seeing you again soon at the Sorell Hotel Rigiblick soon.
Kind regards
par un voyageur
Publié le 3 juin 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2020 par Vreni Giger - Gastgeberin, Gestion de l’hôtel
Grüezi
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, das Sorell Hotel Rigiblick zu bewerten und Ihre Eindrücke zu teilen.
Schön, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns geniessen konnten und Sie sich bei uns wohl gefühlt haben.
Wir freuen uns, wenn wir Sie bald wieder in einem unserer 18 Sorell Hotels begrüssen dürfen.
Herzliche Grüsse
Vreni Giger und Team
par un voyageur de Salisbury UK
Publié le 5 mars 2020 sur Expedia
The restaurant staff on arrival were very welcoming. We were provided with complimentary coffee and some cake. We were able to park beneath the property with lift access to the bistro that also acts as a reception. When booking in advance of our stay we were given the name of the room (Albis), a superior apartment on the second floor but this was not the room we were offered on arrival by the restaurant staff who greeted us. The room allocated (Titlis) was on the first floor. When entering the room the safe battery was bleeping and the staff member kindly changed it for us. The room had not been properly cleaned, The coffee machine took six operations to get clean water running through it, most furniture surfaces were extremely dusty, thick dust that is including on the bed frame and on the light over the bed. There were long dark hairs on one of the towels draped over the bath. There were small mosaic tiles missing from the floor in the shower room. Furniture surfaces were marked and scratched. We were very uncomfortable, so sent two email messages to the hotel (Vreni Ginger, host who we never met) on the first night. We left the hotel mid morning after breakfast the next day deciding to cut short our stay there and book elsewhere. The hotel agreed to refund the night we didn’t stay there but charged us for the night we did. We were told that they would have been prepared to upgrade our room but this was only offered after we had left mid morning.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2020 par Vreni Giger , Gestion de l’hôtel
Dear Guest
Thank you for your honest accounts of your stay in our hotel. It is truly regrettable to hear that our services could not convince you completely. By sending us your feedback, you have helped us identify room for further improvement on our part.
As you already told us the first evening that you were not happy with the room and cleanliness of your room we tried to offer you a free upgrade on the second night to one of our Spa Suites.
Also the rooms Albis and Titlis are the same category just the floor is first and second. There is no difference between the two rooms.
To recompense you for your negative experience, we would like to provide with the best and most personalized hospitality during your next stay.
It would mean the world to us, if we could welcome you once more at the Sorell Hotels and we'll show you that we can do better.
Kind regards – Vreni Giger, your host
par un voyageur de Lugano
Publié le 27 févr. 2020 sur Expedia
Great Room with Sauna and Turkish bath in the room. big windows with great view
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2020 par Alara, Gestion de l’hôtel
Dear Giorgio
We would like to thank you very much for having chosen the Sorell Hotel Rigiblick as your preferable destination to spend your time in Zurich.
Your honest feedback is highly appreciated. We will gladly forward your positive experience to our team. Such positive feedback encourages us in our efforts to provide our guests with a positive experience at the Sorell Hotels.
We hope to welcome you soon again at the Sorell Hotel Rigiblick.
Kind regards – Vreni Giger, your host