Note fondée sur 29 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
3,7 Propreté de la chambre
3,5 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
The AC was broken and we couldn’t get in contact with the owner. Our room was 30°C and miserable.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

No communication

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
no proper communication by the host. no information was provided for checkin . we had to chase them up in check in and checkout methods . and no propoer instruction was given about property entrance
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
Good place for its value
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Bad, but good.

Publié le 24 juin 2024 sur Hotels
It was very clean except a bit on the wall by the kitchen. the bed was extremely good (I have shoulder injury and usually get headache when sleeping in hotel beds - no headache here), except that the light switch was behind the headboard and turned on at night when turning around in bed. The kitchen equipment was worn down - frying pan unusable, pot missing one handle. also, very, very basic equiped. Road was somewhat noisy. Several lights were not working or functioning badly. Would I sleep there again? Yes, because I wake up headache-free:-)
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 juin 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mai 2024 sur Expedia
Not being able to check in early was very inconvenient. Also, instructions for how and where to use the code to get the room key were lacking. However it was a good price for the time we were there and we didn’t sirens a lot of time in the room anyway. Only came and cleaned and gave new towels once in 9 days.