Note fondée sur 677 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Decent

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
The hotel was decent. If you just need somewhere to sleep it’ll do the job. We did have some ants in our room on the dresser under the TV. The AC was ok but not great and the room smelled musty when we first walked in.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Debbie, Gestion de l’hôtel
We are sorry for the less than stellar stay at our hotel. Please note that your concerns are being addressed by our staff. If you are in the area again, we would love for you to give us a second chance.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Clean, newly renovated rooms. Plenty of outlets and usb chargers for your phone. Friendly staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Debbie, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review. We hope to see you again at the Hampton Inn Leesburg/Tavares.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Debbie, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide us with a review. We hope to see you again at the Hampton Inn in Leesburg/Tavares.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Debbie, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide us with a review. We hope to see you again at the Hampton Inn in Leesburg/Tavares.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024
The customer service was excellent, the room and property is very clean. The breakfast was good also,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Debbie, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
It was a quiet and pleasant stay. Tommy at the front desk was very welcoming. Definitely will stay again in the future.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Debbie, Gestion de l’hôtel
Thank you for the awesome review and great comment on Tommy.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Front Desk Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great score! We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juin 2024 sur Expedia
Nice and professional…if traveling will always use your hotels…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Debbie, Gestion de l’hôtel
Thank you for the kind words. We hope to see you again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2024 sur Expedia
Clean facilities, dog friendly and accommodations were great. Had CONSTANT issues with my room key. Which meant every time I left my room we either couldn’t get back in the building or room. Very frustrating!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par Debbie, Gestion de l’hôtel
Thank you for feedback. I apologize for the inconvenience of the key issue. Hilton also offers digital key options through their app.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Debbie, Gestion de l’hôtel
Hello. I am sorry that you had a bad stay at our property. We hope you will give us another opportunity to serve you better.