Note fondée sur 942 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
80 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2024 sur Expedia
Every was good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2024 par Ashley H, Manager, Gestion de l’hôtel
Julie, Thank you for your feedback. We know your time is valuable and we appreciate you taking time from your day to let us know how we are doing. I am so happy to see that you enjoyed your stay with us. We thank you so much for your business.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 janv. 2024 par Ashley H, Manager, Gestion de l’hôtel
Jessy, Thank you for taking time out of your day to let us know how we are doing. I am saddened to see that you didn't enjoy your stay with us. I wish you could elaborate so I know what we need to do to fix the situation. We do appreciate your business.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 déc. 2023 sur Expedia
Dirty and smell chlorine
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2024 par Ashley H, Manager, Gestion de l’hôtel
Josiane, Thank you for your feedback. We appreciate you taking time out of your day to let us know how we are doing. We do apologize if you smelled any chlorine as we do have an indoor pool. If you could elaborate on what you thought was dirty we would be able to address it. We strive to meet your expectations and want to do better in the future. Thank you for staying.
5 sur 5
par un voyageur

Bonne nuit en famille

Publié le 10 nov. 2023 sur Hotels
La chambre est confortable, propre et la piscine excellente aussi.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 févr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 févr. 2020 par Ashley Hitt, GM, Gestion de l’hôtel
Stephanie, Thank you for your feedback. I wish I could know more about your stay so that we know what to work. on. We always want to be a 10 for any guest. thank you for your business. We greatly appreciate it.
3 sur 5
par un voyageur de St-Sauveur, QC

Confortable

Publié le 7 déc. 2017 sur Expedia
Pour : Gentillesse de la réceptionniste
Contre : Mieux indiquer l'entrée de l'accès à l'hôtel
Emplacement : Près de la I 95 et facile d'accès pour de bons restaurants
Près de la I 95 pour poursuivre notre voyage en Floride et bon choix de restaurants dont le Texas Road Steakhouse
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 déc. 2017 par assistant manager, Gestion de l’hôtel
thank you.
5 sur 5
par un voyageur de Québec

Confort

Publié le 31 oct. 2017 sur Expedia
Pour : Confort de la chambre
Contre : Déjeuner plus varié
Les chambres sont grandes et agréables. Les lits sont très confortables et la literie est de bonne qualité.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par La Quinta Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful 5/5 review! We’re so glad to hear you had a fantastic stay with us. Your feedback truly motivates our team, and we’re happy we could provide you with a great experience.We look forward to hosting you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Ashley H, Manager, Gestion de l’hôtel
Cornelius, Thank you for your feedback. We appreciate you taking time out of your day to let us know how we are doing. I am happy to see that you enjoyed your overall stay with us. We thank you for your business and for staying at La Quinta Port Orange.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024
The staff were absolutely amazing!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Ashley H, Manager, Gestion de l’hôtel
Nicole, Thank you so much for the kind words about the staff! We are very lucky to have such a great group of people here. We appreciate you taking time out of your day to let us know how we are doing. I do hope next time you are in town you keep us in mind. Thank you for your business and for staying at La Quinta Port Orange!