Note fondée sur 895 évaluations de clients

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3,6 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mai 2024 sur Expedia
The price charged at reservation time 10 April 2024 was 124.67$ CA. The checkout price at the counter was 71.42 $ US, a difference of about 24.00 $ CA. According to your policy, the price charged at the counter prevails. A reimbursement should follow. and it is claimed. Please, confirm. Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 avr. 2024 sur Expedia
Tout était parfait
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 janv. 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
THANKS
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2022 par GM, Gestion de l’hôtel
Thanks for the feedback, we will look into it
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 nov. 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 nov. 2022 par GM, Gestion de l’hôtel
Thanks for the feedback
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2022 sur Expedia
This hotel looks so worn-out even if not that old/ronavated. The tiles on the rooms were dirty, walls needed repairs and paint, cleaning was minimum... Bed were clean and comfy (only good point). While all hotels have started again to offer standard breakfast, this hotel gives you a bag with an apple, a cheap muffin and a granola bar. Both elevators smell like someone died and was decomposing down the elevator shaft, when I told the staff, they told me "yeah we know, we have to pull the carpet out" (it was more than a carpet problem!) and until that, they do nothing, just hold your breath until you get to your floor!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2022 par GM, Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire staff at Country Inn & Suites by Radisson, Smithfield, NC - we appreciate the feedback and will use it to fine tune our operations in the hope that upon your next visit we can exceed your expectations.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 janv. 2022 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Decevant

Publié le 22 nov. 2021 sur Hotels
Acceuil sans sourire , chambre propre mais sans papier mouchoir. Micro onde sale. Au dejeuner un petit sac avec un mufin, pomme grosseur trangerine et barre tendre aux bleuets.mini bouteille eau hihi
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2021 par GM, Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire staff at Country Inn & Suites by Radisson, Smithfield-Selma, NC - we appreciate the feedback and will use it to fine tune our operations in the hope that upon your next visit we can exceed your expectations.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 nov. 2021 par GM, Gestion de l’hôtel
thanks for the review
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mai 2021 sur Expedia
Autant a l’arrivé qu’au depart, j’avais l’impression de deranger la personne sur place. Service tres froid et impersonnel. Vieux tapis dans la chambre. Dejeuner dans un sac avec petit muffin, 1 pomme et bouteille d’eau. Pas de café ou jus disponible. Seul point positif, la literie etait confortable, mais je n’y retournerai jamais.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mai 2021 par GM, Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire staff at Country Inn & Suites by Radisson, Smithfield-Selma, NC - SMNC we apologize for the concerns you shared about your experience at this hotel.  I have shared your review with our entire team, and we are working to ensure a similar situation does not occur again in the future.