Note fondée sur 918 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,7 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
2,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Service personel very good
Room
Floor damage
Wall dirty
One bed not good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We apologize for the dissatisfaction you experienced. We are improving our services and facilities to provide a better experience. We hope to have the opportunity to serve you better in the future.
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Noisy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We apologize for the dissatisfaction you experienced. We are improving our services and facilities to provide a better experience. We hope to have the opportunity to serve you better in the future.
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Pas de commentaires
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate us. We hope to serve you better in the future.
par un voyageur
Publié le 16 août 2023 sur Expedia
Cette hébergement ne change pas les draps entre ses clients degeulasse
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2023 par Samita, Gestion de l’hôtel
We extend our heartfelt apologies for any inconvenience you may have experienced during your recent stay at hotel.
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2023 par ss, Gestion de l’hôtel
i am truly sorry for your experience on behalf of hotel, please accept my apologies for any dissatisfaction your experienced during your visit.
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2022 sur Expedia
Hotel malpropre et bruyant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2022 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
We're so sorry to hear that the cleanliness of our accommodations and the service received failed to impress you. Rest assured, we'll discuss all of your comments internally, and we hope you'll consider giving us another chance later down the road.
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2022 sur Expedia
Hotel malpropre et mauvais service.
par un voyageur
Publié le 29 août 2022 sur Expedia
This is the worst place I ever set foot! Old, that can pass dirty so so but bedbugs infestation no thank you!!
C'est la pire place où j'ai mis les pieds. Vieux et sale, ça peut passer mais des punaises de lit.... Non Merci!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2022 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Isabelle,This is not what we like to hear! Please forgive us for the experience you've shared. We follow a rigorous pest control schedule in order to keep unwanted guests at bay, but your feedback lets us know that we need to do better. As we work to improve our accommodations and service, we ask that you consider giving us another try in the future.
par un voyageur de SainteAdele
Publié le 24 juill. 2022 sur Expedia
État lamentable de la chambre. Mécanisme d’ouverture de la fenêtre brisé. La fenêtre ne s’ouvrait pas. Ampoule manquante dans SDB. Couvercle thermostat absent. Bruit de canalisations. Lit confortable par contre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2022 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Francine,
Though we are pleased to hear that you enjoyed our comfortable beds, we regret that other areas of your stay fell below your expectations. What you have shared does not reflect the high-quality visit we strive to provide our valued guests, and your concerns will be shared with the respective teams as we jump into action to improve. This is not the lasting impression we want to leave you with, so please allow us to make this up to you someday.
par un voyageur
Publié le 11 juill. 2022 sur Expedia
N/A
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2022 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear François,
We are sorry that you left our property with a poor impression. Please feel free to reach out to us offline, so we discuss ways in which we could've made you stay better. We wish you well and hope you have safe travels.