Mangos Jamaica

Hébergement 3.0 étoiles
Hôtel 3 étoiles sur la plage avec 4 restaurants

Choisissez des dates pour afficher les prix

Les mois affichés sont December 2024 et January 2025.
décembre 2024
janvier 2025

Galerie de photos de l’hébergement Mangos Jamaica

Superior Beach Front  | Balcon
Articles de minibar gratuits, coffre-fort, bureau
Sur la plage, massage sur la plage, bar sur la plage
Vue depuis l’hébergement
Deluxe Resort View  | Balcon

Avis

6,0 sur 10 – 

Commodités populaires

  • Spa
  • Gym
  • Bar
  • Tout inclus
  • Piscine
  • Réception ouverte 24 heures

Explorez la région

Map
Coopers Pen, Falmouth
  • Lagon lumineux
    19 min à pied
  • Plage publique Blue Waters Beach Club
    2 min en voiture
  • Martha Brae River
    4 min en voiture
  • Montego Bay (MBJ-Aéroport international Sir Donald Sangster)
    35 min en voiture

Options de chambre

Superior Beach Front

  • 35 m²
  • Vue sur l’océan
  • 2 personnes
  • 1 très grand lit

Deluxe Ocean View

  • 35 m²
  • Vue sur l’océan
  • 2 personnes
  • 1 très grand lit

Deluxe Resort View

  • 35 m²
  • Vue sur le complexe
  • 2 personnes
  • 1 très grand lit

À propos du quartier

Falmouth

Sur la plage.Vous trouverez Lagon lumineux et Plages de Jamaïque à moins de 3 km de hôtel. Martha Brae River et Plage publique Blue Waters Beach Club se trouvent également à moins de 3 km.

À proximité

  • Lagon lumineux - 19 min à pied
  • Plage publique Blue Waters Beach Club - 2 min en voiture
  • Plage de Burwood - 4 min en voiture
  • Martha Brae River - 4 min en voiture
  • Jamaica Swamp Safari Village - 7 min en voiture

Transport

  • Montego Bay (MBJ-Aéroport international Sir Donald Sangster) : à 35 min en voiture

Restaurants

  • ‪Captain's Market - ‬11 min en voiture
  • ‪Steakhouse - ‬11 min en voiture
  • ‪Kfc - ‬6 min en voiture
  • ‪Royalton Sands Beach Bar - ‬20 min à pied
  • ‪Martini Bar - ‬4 min en voiture

À propos de cet hébergement

Mangos Jamaica

Hôtel 3 étoiles sur la plage avec 4 restaurants
Mangos Jamaica is an all-inclusive hotel. Room rates include meals and beverages at onsite restaurants and bars. Other items and amenities, including taxes and gratuities, and access to recreational activities and entertainment may also be included. Additional charges may apply for meals at some restaurants, special dinners and dishes, certain beverages, and other amenities.

Mangos Jamaica offers its guests a full-service spa, outdoor tennis courts, and an outdoor pool. There are 4 restaurants on site, along with a coffee shop/café. You can enjoy a drink at one of the bars, which include a beach bar, a poolside bar, and a bar/lounge.

A fitness center, spa services, and a terrace are also featured at Mangos Jamaica.

Smoking is allowed in designated areas at this 3-star Falmouth hotel.

  • 96 guestrooms or units
  • 2 levels
  • 12 buildings
  • 4 dining venues
  • Built in 2000
  • Self-service laundry
  • Front desk (24 hours)
  • Front-desk safe
  • Tour and ticket information
  • Concierge
  • Terrace
  • Garden
  • Smoking in designated areas
  • Bar or lounge
  • Bar on the beach
  • Coffee shop
  • Bar by the pool
  • Swim-up bar
Mangos Jamaica propose 96 chambres dotées de : coffre-fort et eau embouteillée (gratuite). Les chambres ont un balcon. Les chambres comprennent un bureau et un coin salon distinct. Un téléviseur à écran plat avec chaînes par câble. Les commodités suivantes sont à la disposition des clients dans les chambres : cafetière-théière et articles de minibar gratuits. La salle de bain comprend : ensemble baignoire-douche et séchoir à cheveux. L'entretien ménager est assuré tous les jours.
The Spa comprend 3 salles de soins, y compris des salles pour couples. Les massages peuvent être faits sur la plage ou dans le spa. Les autres services proposés incluent des massages aux pierres chaudes, des massages suédois et des soins du visage. Une variété de soins thérapeutiques sont proposés, notamment : aromathérapie et réflexologie. Le spa est ouvert tous les jours.

Langues

Anglais

Commodités de l’hébergement

Stationnement et transport

  • Stationnement accessible en fauteuil roulant disponible

Repas et boissons

  • 4 restaurants
  • Un bar attenant à la piscine
  • Un bar dans la piscine
  • Un bar sur la plage
  • Un bar-salon
  • Un café-restaurant/café

Accessibilité

  • Si vous avez des besoins particuliers en matière d’accessibilité, veuillez communiquer avec l’hébergement à l’aide des renseignements contenus dans la confirmation reçue après la réservation.
  • Stationnement accessible en fauteuil roulant

Commodités de la chambre

Divertissement

  • Téléviseur à écran plat avec chaînes par câble

Salle de bain

  • Douche-baignoire combinée
  • Salle de bain privée
  • Séchoir à cheveux
  • Serviettes fournies

Repas et boissons

  • Cafetière-théière
  • Eau embouteillée gratuite
  • Minibar garni gratuit

Autres

  • Bureau
  • Coffre-fort
  • Coin salon distinct
  • Fer et planche à repasser

Politiques

Arrivée

Arrivée de 15 h à 23 h
L'arrivée hâtive est octroyée selon la disponibilité.
Frais d’arrivée hâtive : 50.00 USD
Âge minimal pour l’enregistrement : 18 ans

Départ

L’heure limite de départ est 11 h.
Le départ tardif est octroyé selon la disponibilité.
Frais de départ tardif : 50.00 USD

Instructions spéciales pour l’enregistrement

Le personnel de la réception accueillera les clients sur place.

Méthodes d’accès

Portier

Enfants et lits supplémentaires

  • This property welcomes adults only.
  • Rollaway/extra beds are not available.
  • Cribs (infant beds) are not available.

Types de paiement

Renseignements importants

Extras en option

Les frais et les dépôts indiqués ci-dessous seront facturés au moment de l’octroi du service, de l’arrivée ou du départ.

  • Arrivée hâtive (sous réserve de disponibilité) : 50.00 USD
  • Départ tardif (sous réserve de disponibilité) : 50.00 USD

Cette liste n’est peut-être pas complète. Les montants des frais et des dépôts peuvent changer et pourraient ne pas comprendre les taxes.

À savoir

Des frais par personne supplémentaire peuvent s’appliquer et varient selon les politiques de l’établissement.
Une pièce d’identité avec photo émise par le gouvernement et un dépôt en espèces, une carte de crédit ou une carte de débit pour couvrir les frais accessoires peuvent être requis à l’arrivée.
Les demandes spéciales sont sujettes à la disponibilité au moment de l’enregistrement et peuvent entraîner des frais supplémentaires. Les demandes spéciales ne peuvent pas être garanties.
Cet hébergement accepte les cartes de crédit.
Les clients supplémentaires peuvent faire l'objet de suppléments, conformément à la politique de l'établissement.
Une pièce d’identité avec photo émise par le gouvernement et un dépôt en espèces, une carte de crédit ou une carte de débit pour couvrir les frais accessoires peuvent être requis à l’arrivée.
Les demandes spéciales dépendent de la disponibilité au moment de l’enregistrement. Elle ne peuvent être garanties et peuvent occasionner des frais supplémentaires.
    Cet hébergement est géré par un(e) hôte professionnel(le). L’offre d’hébergement est associée à des fins commerciales, professionnelles ou d’entreprise. Cet établissement accepte la carte Visa et la carte Mastercard.

Hébergement également appelé

Mangos Jamaica Adults All Inclusive Falmouth
Mangos Jamaica Adults All Inclusive
Mangos Jamaica Adults Falmouth
Mangos Jamaica Adults
Mangos Jamaica Adults Only All Inclusive
Mangos Jamaica Adults All Inclusive All-inclusive property
Mangos Jamaica Adults Inclusi
Mangos Jamaica Hotel
Mangos Jamaica FALMOUTH
Mangos Jamaica Hotel FALMOUTH
Mangos Jamaica Adults Only All Inclusive

Avis pour Mangos Jamaica

Avis

6,0
Note de 10 – Excellent, d’après 15 avis sur 94." "
Note de 8 – Bien, d’après 25 avis sur 94." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 17 avis sur 94." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 13 avis sur 94." "
Note de 2 – Terrible, d’après 24 avis sur 94." "

6,8/10

Propreté

7,8/10

Service et personnel

4,0/10

Commodités

5,4/10

État et installations de l’hébergement

Avis

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Service et personnel, confort de la chambre
Disgruntled Patron
Worst "all inclusive" hotel I've been to. Service was poor and I had to cancel my 2 nights after staying the first night and requested a refund. The manager with whom I interfaced had very poor customer service skills and seemed more interested to havd us cancel our stay rather than fix the issues. We went to breakfast at 9am as breakfast was from abt 7am to 10am. Upon arrival in the restaurant there was nothing left and I asked for the food to be prepared and we were sent to various persons who each deflected responsibility to someone else. Very poor. The infrastructure is in dire need of a makeover. It seems decades have passed since the last cost of paint. I requested a refund and they refused to refund the 1st night. I have still not received the 2nd night's refund.
Séjour de 2 nuits en août 2019

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
The property location is ok; Most of the staff was nice. The rooms are ok and decent size, But factoring the quality of food they serve ( is beyond POOR ) paying $200+ a night is extremely expensive for what you get. Shame on Expedia for advertising this as a 3 star hotel. 2 stars would be a lot.
Séjour de 2 nuits en août 2019

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The property seemed to have been a great one in the past; however, it is obvious that it has been neglected over a period of time. The choice of food was so disappointing. Omg, the table covers were so crushed, I had to ask if they could not be ironed. No tv services, no entertainment , we had to exchange room as a result of the air conditioning not working. I think with great improvements this property can be on the radar again. Please do not allow it to deteriorate further.
Séjour de 2 nuits en juillet 2019

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en juillet 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Loved the staff, room and location!! Disappointed that pool bar open 2 days out of 7, buffet 2 days out of 7 and not many food options. Would suggest when less guests you offer better food instead of skimping out...make guests feel you care about their stay instead if cheapening it.
Séjour de 7 nuits en juin 2019

2/10 – Terrible

Greg, St. Louis, MO

Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Don't ever book a vacation at this hotel, it is terrible. They give you one beer at check-in to put in your refrigerator. All-inclusive? What a joke! The breakfast the morning I checked out was awful. I wouldn't feed it to my dog! I had a family emergency and had to leave 3 days early but they wouldn't refund my money. This is not a reputable company.
Séjour de 8 nuits en mai 2019

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Run down, dirty, dusty, NO PEOPLE/GUESTS to be seen anywhere.
Séjour de 5 nuits en juin 2019

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
The hotel was so bad we leave one day early l need a refund we went to the Jewel hotel that was in a better condition I think you need to checkout the hotel before you send anyone else there
Séjour de 2 nuits en juin 2019

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Séjour de 5 nuits en mai 2019

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
I was very disappointed, we were without running water for 2 days. The manager Mohammed is very rude and disrespectful, he has no idea what all inclusive means. Did not want to refill our drinking water in the rooms. No brand alcohol available. All in all this is not a facility I would recommend to my worst enemy if there manager does not change. Even the staff is unhappy. I would recommend taking them Off your site until they can be better . There is potential but not with current management..
Séjour de 5 nuits en mai 2019

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The only thing that I liked was the ocean. I only spent one night and left early. Also my cousin was not able to get a refund for wasting his money at this hotel!!! I was not happy at all being here at Mangos.
Séjour de 2 nuits en mai 2019

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 10 nuits en mai 2019

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Rooms were not bad, ACs did not work, facility deteriorating, beach not clean. Terrible ...
Séjour de 2 nuits en mai 2019

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points forts : Confort de la chambre
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Sad
The pool is disgusting. It is cloudy with broken tiles, empty cups and some garbage on the bottom There were dirty dishes left on a stairwell for 4 days. The food is just so-so with little options. The drinks are horrible with limited choices. There were a total of 6 guests at the resort. This was our second and our last visit. If they want the business, the need to invest in the management. Very sad that it has gone downhill in the 2 years since we have been there. The only improvements were the wifi and the room itself.
Séjour de 4 nuits en avril 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2019

6/10 – Acceptable

CN

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
Nice beach and rooms Bathrooms need work A variety of a la carte restaurants is also needed Alcoholic beverage options are also limited
Séjour de 1 nuit en mars 2019

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en mars 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
We loved our ocean front room, the food and the staff. It seemed like it used to have more amenities at this hotel, so if you're looking for a bunch of stuff to do this might not be the place. We rented snorkel stuff from a local and also spent time with them. Locals will take you into town, cook you a lobster dinner, etc..Most days there was a private beach to the west that we had to ourselves!
Séjour de 5 nuits en mars 2019

6/10 – Acceptable

Derrick, Jackson Michigan

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités
I have been to Jamaica 17 times in the past 18 years. This was my first time staying at Mangos Jamaica. The rooms are nice but a little dark. There are plenty of light fixtures they just didn't have bulbs in them. There was hardly ever hot water for a shower. Most days the water in the shower was so cold you could not stand directly under it. I had a 7 night stay. Even after asking the fridge in the room was never stocked. Not even one bottle of water. The food is OK. There is plenty of what they offer at meal time. But you only have one choice per night of where to eat. The buffet is not open every night. I was never offered a glass of wine with my evening meal. I asked one night and I did get a small glass of wine. But they didn't get it to my table until they brought the dessert. Breakfast was OK, just not much variety. Lunch by the pool every day was Excellent. This is a small All Inclusive Resort. With a few minor improvements It would be a very nice place to stay. With so many options of Resorts in Jamaica I would probably not return to this Resort. There are Resorts 5 minutes from the airport where you will get more value per dollar spent. I will end this review saying I did enjoy my stay at Mangos Jamaica. I never went hungry while I was there. There was plenty of Rum and Sun. And the Staff was all very friendly.
Séjour de 7 nuits en mars 2019

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
There wasn't any hot water available at all during our entire stay. The staff was rude and didn't inform us about any of the resort activities, amenities, facility locations or scheduling. All requests for service or assistance we're ignored. There were very few people there when we arrived yet our room still wasn't ready. We waited for two hours. When our room was ready we were missing washcloths.
Séjour de 3 nuits en mars 2019

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I didn't like nothing there that why i leave there ever morning and come back at night to sleep
Séjour de 6 nuits en février 2019

8/10 – Bien

Eric

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
It was a very relaxing place, with personality and charm!!
Séjour de 5 nuits en février 2019

10/10 – Excellent

DEBRA

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en décembre 2018

8/10 – Bien

Gesus

Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Positive: The Nightly Band entertainment was excellent, food was good, beach environment was excellent, and customer service was good. Negative;The Bathroom floor tiling was striping, the material above the bed was dirty, the television only had about ten channel (scrambling issues) and few mosquitoes existed in the room.
Séjour de 1 nuit en février 2019

2/10 – Terrible

Brittany

Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Disappointing
Where do I begin?...first of all the pictures do ZERO justice.If youre looking to go on vacation eat drink and be happy DO NOT COME HERE..every all inclusive places I have been to I can eat or drink anything whenever I want..not here..you eat breakfast (HORRIBLE) you have to wait 3 hours for them to open the lunch area (by the pool)where they offer grilled cheese or hamburgers(unless the run out) dinner sucked buffet style..and the bar ..it opens at 11 a.m and closes COMPLETELY shuts down by 10 p.m regardless if there is a crowd or not I'm talking shuts music off chains up bar and turns the lights off at bedtime..now for the rooms..first room DIDNT HAVE WATER!! T.V broken called to complain completely ignored had to tough it out the first night until another staff member came then next day..they didnt seem to care either so yes we went night #2 in that room..it took the 3rd day for a guy named nico to come to the rescue he was great moved us right away insisted on carrying bags to the
Séjour de 3 nuits en janvier 2019